Det började dåligt. Våra platser 2A/C på första sträckan hade helt plötsligt blivit 4C och 6E (ARN-CPH-CDG). Jag tog det med incheckningen och hon var inte ett dugg hjälpsam utan sa bara att det blir så ibland och hon kunde absolut inte göra något åt det även om vi reste på samma bokningsnr. Jag blev lite lätt irriterad men tänkte att det löser sig i loungen. I loungen fick vi otroligt bra hjälp och ca 5 min efter vi anlänt fick vi nya boardingkort med 9E\F. Vi fick tom slå oss ner medan han jobbade med vår bokning. Otroligt bra service!
15:51 fick jag ett sms med en delay på 35 min för CPH flighten vilket är trist med 40 min transfer. Jag gick återigen till entrén och frågade om vi låg illa till. På eget bevåg bokade han (Olof S) in oss på direktflighten som skulle avgå 16:05! Det var en liten delay där så om vi skyndade oss skulle vi hinna. Olof S lade ner otroligt mycket energi för att få iväg oss med direktflighten. Vips hade vi 1D/F. Otroligt bra service från loungepersonalen. Ett minus till incheckningstjejen. Tar med mig chocklad till loungepersonalen nästa gång.
Okejdå ytterligare ett minus var att CPH-CDG flögs av en A320 som jag aldrig flugit i SAS färger