Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Vilken fin gest för någon som jobbat på ett och samma företag i många år...

Skönt att det verkar ha varit gott om amerikaner ombord. De har ju oftast lite lättare än svenskar att applådera andras glädje eller framgång!

Fick följande kompensation idag för att mitt flyg var försenad:

Som en gest vill jag gärna erbjuda dig 5000 extra Euro Bonus poäng som jag inom kort för över till ditt medlemskonto. Det är min förhoppning att dessa ska komma till glädje vid en kommande resa.

Bra jobbat av SAS och ännu en gång de visar att de bryr om sina kunder.

Detta erhöll jag för första gången:

Hade du en bra resa hem?
Vi hoppas att resan med SAS gick bra och att du har kommit hem utan problem. För att kunna ge dig en bra upplevelse framöver vill vi gärna ställa några frågor om din reseupplevelse med oss. Därför hoppas vi att du vill använda fem minuter på att besvara några frågor om din senaste resa. Dina svar hjälper oss att utveckla våra produkter och tjänster i rätt riktning.

Tack på förhand!
Vi ser framemot att läsa dina svar.
Med vänlig hälsning
SAS

En trevligt initiativ av SAS tycker jag. :)

Fick följande kompensation idag för att mitt flyg var försenad:

Som en gest vill jag gärna erbjuda dig 5000 extra Euro Bonus poäng som jag inom kort för över till ditt medlemskonto. Det är min förhoppning att dessa ska komma till glädje vid en kommande resa.

Bra jobbat av SAS och ännu en gång de visar att de bryr om sina kunder.

Var det under EU-regler etc? Klagade du först?

Tog några veckor men äntligen fått kompensation för mitt försenade plan med trevlig mailkonversation som följd och det blir nog 500Euro i resecheckar för min del.

Var det under EU-regler etc? Klagade du först?

Tog några veckor men äntligen fått kompensation för mitt försenade plan med trevlig mailkonversation som följd och det blir nog 500Euro i resecheckar för min del.

Flyget var försenad 1 timme och 30 minuter... Jag undrade hur OP kunde stoppa vår avgång och vi väntade Cabin Crew från en ankommande flyg istället att Cabin crew skulle tagit nästa avgång och vårt plan skulle kunnat avgå itid. Till slut gick två avgångar samtidigt från CPH till ARN.

När jag kom till GOT idag kom mitt priotaggade bagage först! Det är nog första gången det händer med SAS. Varför ska det vara så svårt att få det att fungera på ARN?!?

När jag kom till GOT idag kom mitt priotaggade bagage först! Det är nog första gången det händer med SAS. Varför ska det vara så svårt att få det att fungera på ARN?!?

Det beror säkert på att de inte sett den och lagt den i högen för den här ska vi skicka ut sist...

Jag var tvungen att skicka följande feedback till SAS FB sida idag...

Hej! You made my day. WOW, vilken bra service ni levererade idag i HEL Lounge. Ni får skicka en jätte tack till Marjo som jobbade ikväll i Lounge. Hon är enligt mig kanske den duktigaste medarbetare på hela HEL flygplats. Hon visade ännu en gång att SAS verkligen bryr om sina kunder och hon förstår hur mycket det betyder att leverera det lilla extra utöver det vanliga. Hon var min hjälte idag och verkligen värd en jätte TACK. Snälla vidare skicka min feedback till henne och hennes chef. High Five! //Tommy.

Alltså hon fixade ombokningen en kvart innan avgång och jag kunde ta 18:45 flyget hem till Stockholm igen istället för 20:20 som jag hade bokat ursprungligen...

Toppen