Förvisso …..Det är även samma typ av resenärer som direkt glömt hur bra/dåligt ett bolag är och bara tittar på hur billig biljetten är och struntar i allt annat.
Förvisso …..Det är även samma typ av resenärer som direkt glömt hur bra/dåligt ett bolag är och bara tittar på hur billig biljetten är och struntar i allt annat.
Du har självklart noterat namnet på agenten och då är det bara att skriva till SAS costumer service och berätta din upplevelse finns formulär på hemsidanFick ombokning av resa. Bytt hemresedatum samt ej direktflyg längre.
Pratade med SAS igår, då kunde de boka om mig till annat bolag.
Pratar med SAS idag, då kunde de inte boka om mig till annat bolag längre. Dessutom var en av de jag prata med mkt otrevlig.
Vad gör man?
Liknar svaret jag fick när jag klagade på den uteblivna serveringen mellan BER och CPH, de svarade att pga covid så serverar de all mat på en bricka i business.....Visa bifogad bild 129917
Det är svar på ett claim rörande ett flyg som blev försenat på grund problem med en motor innan start… svaret från SAS är helt befängt då det inte varit någon schema ändring överhuvudtaget, hur fanken skall jag kunna ha förtroendet för ett flygbolag som svara så här?
Fotnot: Detta är inte svaret på mitt claim från januari det har SAS fortfarande inte svarat på… även om de ersatt mina utgifter för hotell etc. vilka postades i tillsammans med EU261/2004 claimet.
Det är väl inte faktuellt fel? All servering (dvs kaffe och te) sker ju från en liten bricka...Liknar svaret jag fick när jag klagade på den uteblivna serveringen mellan BER och CPH, de svarade att pga covid så serverar de all mat på en bricka i business.....
Helt sjukt. Så, SAS följer inte längre EC 261/2004?Intressant nog fick jag ett snabbt svar efter jag påpekat att SAS och agenten i fråga gjort hel gällande mitt EU261/2004 claim då den hänvisat till schema ändring.
Visa bifogad bild 129919
Jag tänkte släppa det först, men nu hade agenten också ändrat till Mrs. istället för Mr GOTBound… så otroligt oprofessionellt och barnsligt bara för att jag var tydlig i min feedback kring misstaget i SAS bedömning.
Hejt allvarligt, är det detta ett bemötande jag som Diamond och aktieägare kan förväntar mig från ett SAS på randen till konkurs 2022 så har jag faktiskt inte mycket till övers för detta företag öht. [obs, sista stycket skrivet i affekt ].