mha321
Medlem
Indeed. Och man ska inte skriva ut tider utan att ange tidszon...Man ska inte använda färdiga bibliotek utan att läsa dokumentationen...
Indeed. Och man ska inte skriva ut tider utan att ange tidszon...Man ska inte använda färdiga bibliotek utan att läsa dokumentationen...
Ska vi gissa om det var mainland sas eller några av de inhyrda bolagen? Min röst går på det förstnämnda...Idag på väg hem till GOT från ARN fick jag erfara det bästa av SAS: vid serveringen bad jag om en Ringi och en Coke Zero [min standard beställning i Go] flygvärdinnan frågar barskt med en dryg ton -HAR DU NÅGOT KORT?! Jag visar mitt Diamondkort i appen.
Då säger hon med ännu drygare röst -DU VET VÄLL ATT DET BARA INGÅR EN DRYCK! Jag svarar, ok det viste jag faktiskt inte, inga problem då tar jag Zeron, då säger hon ännu drygare -DU FÅR TVÅ IDAG MEN BARA SÅ DU VET SÅ ÄR DET EN DRYCK SOM GÄLLER! samtidigt som hon hytter åt mig med en dryck i varje hand.
Det är i de lägena jag verkligen känner mig uppskattad att jag valt att spendera mina pengar hos SAS.
Jag skall åka SK 910 från EWR till CPH ord avgång 17,30 framflyttad till 18.00
Fick detta SMS från SAS, det är inte skandinavisk tid det skiljer 6 timmat
Visa bifogad bild 126431
Ja, på inrikes har det varit den regeln länge.Flög SAS inrikes till Luleå, satt i Plus med resonemanget att man skulle kunna sänka 3 bärs innan vi landade. Fick höra att det är endast 1 dryck (alkohol) i plus inrikes, pga alkohollag.
Stämmer verkligen det?
Men är de svensk alkohollag som sätter stopp?Ja, på inrikes har det varit den regeln länge.
Japp.Men är de svensk alkohollag som sätter stopp?
Säger inte att du har fel men i slutändan är det VD/ledning som ansvarar för att medarbetarna får tillräcklig utbildning innan de börjar hantera kunder och ärenden (vilket jag tvivlar på att de får/fått).Massa okunniga och oprofessionella arbetare SAS har. Om det var jag som var VD skulle alla dessa ha fått sparken.
No sh!t att inget händer när dem ljuger och hittar på massa saker.
Ja, det är förbjudet att ge bort alkohol i Sverige. SAS har löst det genom att inkludera en enhet alkohol i biljetten på något sätt och kommer därmed runt lagen om detta på inrikes.Men är de svensk alkohollag som sätter stopp?