Här har vi min senaste chatt upplevelse(Har hänt så innan också där dem ljuger och hittar på saker)
Transkript
SAS : Toppen! Jag ställer dig på kö, så kopplas du snart till en mänsklig kollega.
SAS : Hej, trevligt att se dig här!
JAG : Hej, Det har gått 2 månader men jag har inte fått svar på mitt ärande, kan du skicka en påminnelse om mitt case ärande?
SAS : Hej! vi har ingen inblick i ärenden med vår customer care avdelning. Jag vill då be dig att skapa ett nytt ärende hos cusomer care.
JAG : Jag har gjort det innan utan någon framgång.
SAS : jag har skickat en påminelse nu om ditt case, Är det något annat jag kan hjälpa dig med?
JAG : Jasså hur har du gjort det? Jag har ju inte gett min CaseID till dig?
SAS : Förlåt jag skickade fel påminelse, Vad är din Caseid?
Massa okunniga och oprofessionella arbetare SAS har. Om det var jag som var VD skulle alla dessa ha fått sparken.
No sh!t att inget händer när dem ljuger och hittar på massa saker.