Senaste nytt

SAS Business long distance ny meny från 1 sept 2023

J1981

Medlem
SK984 Hnd - Cph
1000012283.jpg


1000012284.jpg


1000012285.jpg
 
Någon som vet vart man hittar menyn på CPH-BOS och BOS-CPH. I appen kan man välja kött/fisk/kyckling/veggo. Hade varit bra att se menyn innan man väljer.
 
Från den 21/4.
Vad tycker ni andra om denna? Har själv testat den 2 ggr nu och det är bara frukten jag tycker är okej resten tycker jag faktiskt är riktigt riktigt kass. Flög economy hem med Lufthansa och den maten var överlägsen. Är det bara jag som har taskiga preferenser eller vad tycker ni andra om sas mat på longhaul?
 

Sir Lemon

Medlem
Vad tycker ni andra om denna? Har själv testat den 2 ggr nu och det är bara frukten jag tycker är okej resten tycker jag faktiskt är riktigt riktigt kass. Flög economy hem med Lufthansa och den maten var överlägsen. Är det bara jag som har taskiga preferenser eller vad tycker ni andra om sas mat på longhaul?
Nu var det ett par år sen, men jag uppskattade nästan alltid deras meny. Särskilt lyxigt den del på året de hade burkarna med icke-fryst Kalixlöjrom.
 

Kimmen00

Medlem
Nu var det ett par år sen, men jag uppskattade nästan alltid deras meny. Särskilt lyxigt den del på året de hade burkarna med icke-fryst Kalixlöjrom.
Det var länge sen.. Var inte speciellt impad när jag reste i C med dem senast i februari. Nästa likadan meny som Abba la ut. Rätt trista huvudrätter. Swiss C i april slog dem flera gånger om på fingrarna Matmässigt..
 
Toppen