Japp.
Edit.
Insåg att du skrev igår. Så du kan säkert bekräfta själv nu eller snart.
Japp, var samma meny. Rådjuret var väldigt gott
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Japp.
Edit.
Insåg att du skrev igår. Så du kan säkert bekräfta själv nu eller snart.
Tack, förstå gången i C utanför Europa så säkert onödigt orolig. Tack för hjälpen![]()
Tack för bra input. Gamblar och kör vuxen på allt. Hon får äta från snacksbaren annarsDu behöver inte vara orolig! Vi flög CPH-JFK och åter EWR-ARN förra veckan med barn. Superfin mat ut från CPH. En riktigt matig förrätt med olika grönsaker och frukt med en riktigt god dipp som pappa fick ta.
Huvudrätten var kalvköttbullar med både potatismos och potatisklyftor (!) vilket var ganska märkligt men poppis.
Ingen särskild efterrätt men pinnglassen passade perfekt för en femåring.
Hemåt var det dock lite märkligt. Två hela kycklingfiléer (!!). En kall till förrätt med jordgubbar och frukt, och en varm till huvudrätt med potatismos av högst tveksam kvalité (vår son har aldrig ätit pulvermos och gjorde det inte nu heller). Till det serverades varma ärtor och morötter.
Hem var ingen succé men ut höll maten suverän klass. Det gällde förövrigt ”vuxenmaten” också. Riktigt trist catering från EWR tyvärr, som jag tidigare alltid haft en positiv upplevelse av.
Ungefär samma upplevelse här, men dottern väldigt glad över kycklingen när vi körde barnmat på vägen hem ist för vuxen som på vägen ut.Du behöver inte vara orolig! Vi flög CPH-JFK och åter EWR-ARN förra veckan med barn. Superfin mat ut från CPH. En riktigt matig förrätt med olika grönsaker och frukt med en riktigt god dipp som pappa fick ta.
Huvudrätten var kalvköttbullar med både potatismos och potatisklyftor (!) vilket var ganska märkligt men poppis.
Ingen särskild efterrätt men pinnglassen passade perfekt för en femåring.
Hemåt var det dock lite märkligt. Två hela kycklingfiléer (!!). En kall till förrätt med jordgubbar och frukt, och en varm till huvudrätt med potatismos av högst tveksam kvalité (vår son har aldrig ätit pulvermos och gjorde det inte nu heller). Till det serverades varma ärtor och morötter.
Hem var ingen succé men ut höll maten suverän klass. Det gällde förövrigt ”vuxenmaten” också. Riktigt trist catering från EWR tyvärr, som jag tidigare alltid haft en positiv upplevelse av.
Passa dig för ankan och kycklingen också.Passa dig för lammet. Låter gott men var en flottig sörja med spenat och några pyttesmå bitar av sötpotatis.
Tyvärr inte, lättare nattmåltid och sen brunch inför landningVet någon om det är full servering JFK-CPH SK920 avgång kl 23.20
Tack på förhand
//
Skickat från min SM-S916B via Tapatalk