pep
Medlem
Ja, det ligner et måltid fra økonomi-klasse. Dog er der stålbestik og rigtige glas. Underlig, two in one, hovedret...?T e x Air India business ser iallafall sämre ut än SAS. Även Finnair brukar se rätt trist ut.
Ja, det ligner et måltid fra økonomi-klasse. Dog er der stålbestik og rigtige glas. Underlig, two in one, hovedret...?T e x Air India business ser iallafall sämre ut än SAS. Även Finnair brukar se rätt trist ut.
T e x Air India business ser iallafall sämre ut än SAS.
Får vi ikke et lille review. f.eks. under rejserapporter?InteressantJag ska till Bengaluru med Air India från Köpenhamn via Delhi om nån veckor. Har ingen stor förväntning, men det var typ halva priset jämfört med Lufthansa och Qatar Airways och helt okej connection. Så nu testar jag
![]()
Nu är vi OT, men Air India kompenserar den dåliga maten lite med att man får pyamas och tofflorInteressantJag ska till Bengaluru med Air India från Köpenhamn via Delhi om nån veckor. Har ingen stor förväntning, men det var typ halva priset jämfört med Lufthansa och Qatar Airways och helt okej connection. Så nu testar jag
![]()
Hur smakar de?Nu är vi OT, men Air India kompenserar den dåliga maten lite med att man får pyamas och tofflor
Försökte förbeställa mat i Business på SK954 från Miami i söndags
Lade in förbeställning på lax
i SAS Appen: Går inte att beställa
på SAS hemsida: Går inte att beställa
Ombord: Ser att lax inte finns med på menyn. Vi förstår då varför beställningen inte fungerade
Servering: ”Ni har beställt lax” Tydligen fungerade beställningen ändå men bekräftades inte i app/på hemsidan
Måltid: Torr lax … skulle tagit rigatoni istället
Vi satt på rad 1 så ingen risk att maten skulle ta slut … men ville ändå förbeställa.
Så, de som inte förbeställt fick ingen lax eftersom den ju saknades på menyn … men de var kanske ändå vinnarna
Rätterna man förbokar är inte nödvändigtvis samma som de som serveras ombord, de kan skilja sig åt. Och SAS har även sagt att de har som ambition att kunna erbjuda flera olika alternativ om det förbokas, får se när/om det implementeras.Försökte förbeställa mat i Business på SK954 från Miami i söndags
Lade in förbeställning på lax
i SAS Appen: Går inte att beställa
på SAS hemsida: Går inte att beställa
Ombord: Ser att lax inte finns med på menyn. Vi förstår då varför beställningen inte fungerade
Servering: ”Ni har beställt lax” Tydligen fungerade beställningen ändå men bekräftades inte i app/på hemsidan
Måltid: Torr lax … skulle tagit rigatoni istället
Vi satt på rad 1 så ingen risk att maten skulle ta slut … men ville ändå förbeställa.
Så, de som inte förbeställt fick ingen lax eftersom den ju saknades på menyn … men de var kanske ändå vinnarna