Senaste nytt

SAS - An evening of conversation -EBD+

Vet inte om det skrevs tidigare, men Aron sa att fram till förra veckan hade han inte får rapport att någon hade alla 15 klara, men en person hade 13 registrerade ben. Så lite släpning där också…

Även jag slänger in samma brasklapp som palmen. Det jag återgivit i tråden är fritt från minnet och inga exakta citat. För transparensens skull kan jag även tillägga att Arons uttalande kring tillgänglighet på bonusresor kom som svar på en direkt fråga vad som hände efter de första två veckorna med SkyTeam Awards.

Skulle också vilja slänga in att man inte nödvändigtvis behöver tolka hans svar negativt. Ponera att tillgängligheten ÄR bra i teorin, men att dessa resor inte visas när man använder sökmotorn. Att man då skulle arbeta med att förbättra visualiseringen av dessa är ju jättepositivt.

Nu vet vi inte om detta är fallet, i och med att inga följdfrågor ställdes. Men det är ett annat sätt att tolka svaret och visar på det farliga med att läsa in för mycket av saker som återberättas av tredje part på ett forum.

De var dock skickliga på att, helt synkroniserat, korrigera antal platser de släpper till SAS. Helt utan SAS inblandning eller påverkan, dvs.
Var inte majoriteten av dessa räkmackeplatser på AF och KLM, dvs samma bolag? Eller fanns det svinmycket tillgång på andra bolag under de två veckorna också?

Var inte majoriteten av dessa räkmackeplatser på AF och KLM, dvs samma bolag? Eller fanns det svinmycket tillgång på andra bolag under de två veckorna också?
Tycker att det fanns mycket med Vietnam också, t ex FRA/MUC–SGN, som försvann. Men det kan ju ha varit tillfälligheter, eller att de faktiskt alla bokades. Eller att det fixades samtidigt som de åtgärdade dubbla kostnaden.

Tror inte du ska läsa in något exakt i det jag rapporterat, allt är inte ordagrant vad som sas utan skrevs ihop så snabbt som möjligt
Det är vi tacksamma för. :)
Om jag kommer ihåg rätt vad de sa så är fokus på CPH framöver, men inget sagt om att ARN/OSL inte är hubbar.
Kanske inte bäst för oss som utgår från ARN men kraftsplittring gynnar ingen, blir mellanmjölk av allt.

Toppen