I och med att man skriver nedervåning, torde det betyda före passkontrollen eller hur? Allt efter passkontroll är väl på övervåningen där?
Visserligen fortfarande bra med en där också (det är onekligen långt till F), men det hade ju varit ännu bättre om de kunde fixa en där uppe också
Drömmen vore ju en Lounge med egen passkontroll in till F non Schengen från loungen. Då ser man ju kön live och kan traska dit i lagom tid utan överraskningar.
CPH har ju alltid för SAS (outtalat eller ej) varit SAS main hub. I.o.m förtydligandet betyder det att Arlanda och Oslo inte längre är hubbar enl. SAS?
Fråga två: När blir denna träff av för Oslo och Köpenhamn?
Tror inte du ska läsa in något exakt i det jag rapporterat, allt är inte ordagrant vad som sas utan skrevs ihop så snabbt som möjligt.
Om jag kommer ihåg rätt vad de sa så är fokus på CPH framöver, men inget sagt om att ARN/OSL inte är hubbar.
Rent generellt ska man nog inte dra för stora slutsatser utifrån andra och tredjehands information som detta blir här på forumet nu.
Jag tyckte infon var bra, betydligt bättre frågor i år jämfört med förra året, och jag ser positivt på de närmsta 6 månaderna och vi får se var sas är med allt framåt nästa sommar. SAS har fortfarande mycket att bevisa.
Ska bli kul att följa allt med miljon poäng också, det skruvades lite på sig om det då det verkar som väldigt många hoppar på det, många som inte är sas kunder normalt sätt.