Jag ska dit.Köpenhamn 18 November. Någon mer än jag som planerat att besöka den?
Var inte majoriteten av dessa räkmackeplatser på AF och KLM, dvs samma bolag? Eller fanns det svinmycket tillgång på andra bolag under de två veckorna också?De var dock skickliga på att, helt synkroniserat, korrigera antal platser de släpper till SAS. Helt utan SAS inblandning eller påverkan, dvs.
Fanns också en hel del Korean och China airlines, fritt fram till Australien i princip.Var inte majoriteten av dessa räkmackeplatser på AF och KLM, dvs samma bolag? Eller fanns det svinmycket tillgång på andra bolag under de två veckorna också?
Tycker att det fanns mycket med Vietnam också, t ex FRA/MUC–SGN, som försvann. Men det kan ju ha varit tillfälligheter, eller att de faktiskt alla bokades. Eller att det fixades samtidigt som de åtgärdade dubbla kostnaden.Var inte majoriteten av dessa räkmackeplatser på AF och KLM, dvs samma bolag? Eller fanns det svinmycket tillgång på andra bolag under de två veckorna också?
Har dom tagit bort dubbla kostnaden för vietnam?Tycker att det fanns mycket med Vietnam också, t ex FRA/MUC–SGN, som försvann. Men det kan ju ha varit tillfälligheter, eller att de faktiskt alla bokades. Eller att det fixades samtidigt som de åtgärdade dubbla kostnaden.
Nej det var mer att dubbla kostnaden inte hade implementerats på onlinebokningarna till en början men detta löste SAS senare.Har dom tagit bort dubbla kostnaden för vietnam?
Ah, missuppfattadeNej det var mer att dubbla kostnaden inte hade implementerats på onlinebokningarna till en början men detta löste SAS senare.
Det är vi tacksamma för.Tror inte du ska läsa in något exakt i det jag rapporterat, allt är inte ordagrant vad som sas utan skrevs ihop så snabbt som möjligt
Kanske inte bäst för oss som utgår från ARN men kraftsplittring gynnar ingen, blir mellanmjölk av allt.Om jag kommer ihåg rätt vad de sa så är fokus på CPH framöver, men inget sagt om att ARN/OSL inte är hubbar.