De visade kommande konkurrenssituation med flyg på väg in i Europa och det ser verkligen tufft ut.
Lättar ju betydligt när alla befintliga och kommande 737 MAX plötsligt bedöms som oanvändbara och försvinner från marknaden.
@seat56f Sant!
Hursomhelst kommer det negativa signaler varje dag nu och därför klokt av SAS att rulla ut detta test i liten skala. I värsta fall kan de ändra config som de sa igår. Oklokt av piloterna att ställa höga krav kan man tycka i detta läge.
Jag vet inte om Ni fick med er uttalandet från VDn för LH idag om att enbart några få kommer överleva. Jag vet att han sitter med mycket kunskap och inte uttalar sig i provokativt syfte som vissa clowner i denna industri.
Lufthansa-topp: Et fåtall flyselskap vil overleve - MinE24
O'Leary på Ryanair sa något liknande i 2012 men det blev inte så.Jag vet inte om Ni fick med er uttalandet från VDn för LH idag om att enbart några få kommer överleva. Jag vet att han sitter med mycket kunskap och inte uttalar sig i provokativt syfte som vissa clowner i denna industri.
Lufthansa-topp: Et fåtall flyselskap vil overleve - MinE24
Ja, precis det han menade va?O'Leary på Ryanair sa något liknande i 2012 men det blev inte så.
O'Leary: Fyra stora flygbolag i Europa om fem år - BusinessClass.se
Jag vet att han sitter med mycket kunskap och inte uttalar sig i provokativt syfte som vissa clowner i denna industri.
Bör inte detta offentliggöras snart? Om det nu skall dra igång framåt hösten måste väl biljettförsäljning börja relativt snart för att det inte ska bli en onödigt (olönsam) lång startsträcka?