Samma här.+1 på Bloomberg. Jag litar inte på Di’s översättning.
Är väl isåfall kanske en förstärkning till Washington med ett 321-plan från Oslo eller ArlandaWashington har haft bra beläggning i widebody varje gång jag flugit dit, så är nyfiken på varför man satsar på mindre plan här. Boston väntat och Toronto gillar jag!
Washington har (åtminstone tidigare haft) svag beläggning, särskilt under lågsäsong med 50 % kabinbeläggning under t.ex. januari-februari. Siffrorna är en aning gamla men säkert alltjämt representativa.Washington har haft bra beläggning i widebody varje gång jag flugit dit, så är nyfiken på varför man satsar på mindre plan här. Boston väntat och Toronto gillar jag!
Det som är intressant är var den frigjorda maskinen från CPH-IAD i så fall sätts in i vinterprogrammet. Seoul är ingen direkt högoddsare.
Det känns som att den där artikeln bara är samma som Rickard bl.a sagt på årsstämman, att han nämnt exempel på destinationer. Sedan är det ju ingen hemlighet att Washington går sämre på vintern vilket gör det naturligt att sätta in 321LR då, även året-runt till Boston med 321LR på vintern skulle heller inte vara någon sensation. Detta har jag med många andra sagt flera gånger. Det som är intressant är var den frigjorda maskinen från CPH-IAD i så fall sätts in i vinterprogrammet. Seoul är ingen direkt högoddsare. Sedan har vi den "eviga frågan" med EWR från GOT/AAR/BGO/Byhåla....