Tror att Peking kommer dröja ett bra tag med tanke på hur det ser ut i Kina f.nOk, det är väl den kärran med vilomodul.
SAS har då inte en A350 över som kan flyga PEK när de öppnar upp igen för utländsk trafik.
Tror att Peking kommer dröja ett bra tag med tanke på hur det ser ut i Kina f.nOk, det är väl den kärran med vilomodul.
SAS har då inte en A350 över som kan flyga PEK när de öppnar upp igen för utländsk trafik.
Tja, från nolltolerans till 95% öppnande på 2 veckor, får de bara landet att fungera efter deras nyår kommer PEK öppnas för utlandstrafik till sommaren eller kanske redan tidigare.Tror att Peking kommer dröja ett bra tag med tanke på hur det ser ut i Kina f.n
Ja… kanskeTja, från nolltolerans till 95% öppnande på 2 veckor, får de bara landet att fungera efter deras nyår kommer PEK öppnas för utlandstrafik till sommaren eller kanske redan tidigare.
Med över 60.000 avlidna på 1 månad så tror jag att det kommer dröja ett bra tag innan Kina öppnar upp. Om dom nu gör det så kan ju EU mfl kräva ganska strikta restriktioner för resande från Kina och då minskar såklart intresset för tex SAS att återuppta CPH-PEK.Tja, från nolltolerans till 95% öppnande på 2 veckor, får de bara landet att fungera efter deras nyår kommer PEK öppnas för utlandstrafik till sommaren eller kanske redan tidigare.
Tja, Sverige satte upp tillfälliga restriktioner mot Kina, Danmark gjorde det inte.Med över 60.000 avlidna på 1 månad så tror jag att det kommer dröja ett bra tag innan Kina öppnar upp. Om dom nu gör det så kan ju EU mfl kräva ganska strikta restriktioner för resande från Kina och då minskar såklart intresset för tex SAS att återuppta CPH-PEK.
OT, men det var en kul testflygning att titta på. Tog två timmar från start till landning:Så härligt att fyra A350 blir kvar i SAS flottan! Nu testflyger SE-RSA efter två månader på marken! Sen i trafik ikväll
Visa bifogad bild 140756