Anställd .....Vet ej om man ska klassas som nörd eller som sann SAS entusiast - när man får push notis i mobilen varje gång någon av SAS A350 startar![]()
Visa bifogad bild 142528
I ditt fall tror jag bådaderaVet ej om man ska klassas som nörd eller som sann SAS entusiast - när man får push notis i mobilen varje gång någon av SAS A350 startar![]()
Säg den glädje som varar för evigt...Så härligt att fyra A350 blir kvar i SAS flottan!Nu testflyger SE-RSA efter två månader på marken! Sen i trafik ikväll
![]()
Ett problem med A321 på långlinjerna att det blir ingen inkomster av Cargo med den typen av maskin.Tråkigt. Kan det möjligen bli så att A321 ersätter permanent på nån av de som nu går med större maskin? Kan ju inte bli aktuellt med alla men Washington, nån av NY-linjerna. Vad gäller för Boston nu egentligen? Hittills har väl inte nån av A321 rutterna blivit någon jättesuccé.
Kommande vintersäsong kommer man nog att klara.Tråkigt. Kan det möjligen bli så att A321 ersätter permanent på nån av de som nu går med större maskin? Kan ju inte bli aktuellt med alla men Washington, nån av NY-linjerna. Vad gäller för Boston nu egentligen? Hittills har väl inte nån av A321 rutterna blivit någon jättesuccé.
Även Los Angeles är schemalagd med A350.Kommande vintersäsong kommer man nog att klara.
Man pausar ju till exempel Stockholm - Chicago och frigör på så sätt en 330.
Likaså kommer nog 321 att användas periodvis på diverse olika linjer under vintern, linjer som idag flygs med 330/350 (OSL-EWR, ARN-EWR, CPH-IAD).
Och de tre återstående 350 klarar säkert av att flyga till Tokyo, Shanghai och Bangkok, med de tidtabeller som kommer att gälla i vinter - tre turer i veckan på respektive destination.
Jo, men det lär inte bli aktuellt med bara tre maskiner i flottan.Även Los Angeles är schemalagd med A350.