Tidigare har väl rutten gått runt enbart pga cargo som jag förstått det.Hur viktiga är rutterna till ORD för SAS, får SAS någon form av subventioner från United för att mata till deras hub alternativt om SAS gynnas av matartrafik från United till Skandinavien, cargo?
Tidigare har väl rutten gått runt enbart pga cargo som jag förstått det.
Dåligt skriven artikel och egentligen inte mycket nytt.Flygtorget » Flygnyheter » Flygnyheter » Tre av SAS långlinjemaskiner till nya ägare
Nyheter och platsannonser i flygbranschenwww.flygtorget.se
Underbart att se! Undra hur mycket plus dom kan gå på en sån kärra? Självklart varierar det med frakt, biljettpriser osv. Någon som har ett ungefär?Fin beläggning på SK931 till LAX. Fullt hus både igår och idag när jag tittade
SAS Business:
Visa bifogad bild 143736
SAS Plus:
Visa bifogad bild 143737
SAS Go:
Visa bifogad bild 143738
Kan det vara Scanias moderbolag Tratons som är den kundenDet fanns ett fraktkontrakt som SAS förlorade till Lufthansa. Det var då man beslutade sig från att dra in linjen.
Jag tippar snarare på en ny underentreprenör som kommer in. HiFly kanske har fler plan.
Väldigt specificerad och konkret gissningKan det vara Scanias moderbolag Tratons som är den kunden
Navistar som ingår i koncernen ligger ju i Chicago området och det måste nog skickas delar mellan företagen.
Gissning från mig.