Senaste nytt

SAS Öppnar från Ålborg och Landvetter till New York

Jag hatar den här utvecklingen med narrowbodies som ska flyga point to point på långa sträckor. Kan förstå att folk tycker att det är skönt att slippa byten, men hur trevligt är det att sitta klämd i en sån kärra i nästan nio timmar?:rolleyes:

Jag hatar den här utvecklingen med narrowbodies som ska flyga point to point på långa sträckor. Kan förstå att folk tycker att det är skönt att slippa byten, men hur trevligt är det att sitta klämd i en sån kärra i nästan nio timmar?:rolleyes:

Kolla beläggningen på långlinjer (11h) på valfri charter mellan skandinavien -> thailand/mexiko/aruba etc. Folk sitter gärna trångt och jävligt för att få flyga direkt (och billigt!) :)

@trskial Jag är enig med Dig, men en bekant provade SAS A321LR från EWR förra veckan och var faktiskt nöjd med C. En trevlig flygning tyckte han. Kanske det ändå är ok förutsatt C då?

Finns något exempel idag inom SAS på hur säteskonfig skulle se ut i Business för en sådan?

Finns något exempel idag inom SAS på hur säteskonfig skulle se ut i Business för en sådan?
SK_32Q.png

Under pandemin hämtade WizzAir hem ungrare från Los Angeles via Toronto till Ungern. Det måste ha varit trist :)

Toppen