Mattias Holmén
Medlem
Awardplanner.se är nu uppdaterad med de nya linjerna.
De flesta flyger inte för att det är trevligt.Kan förstå att folk tycker att det är skönt att slippa byten, men hur trevligt är det att sitta klämd i en sån kärra i nästan nio timmar?![]()
Jag hatar den här utvecklingen med narrowbodies som ska flyga point to point på långa sträckor. Kan förstå att folk tycker att det är skönt att slippa byten, men hur trevligt är det att sitta klämd i en sån kärra i nästan nio timmar?![]()
Jag hatar den här utvecklingen med narrowbodies som ska flyga point to point på långa sträckor. Kan förstå att folk tycker att det är skönt att slippa byten, men hur trevligt är det att sitta klämd i en sån kärra i nästan nio timmar?![]()
Finns något exempel idag inom SAS på hur säteskonfig skulle se ut i Business för en sådan?
![]()
SK Airbus A321neo LR - AeroLOPA | Detailed aircraft seat plans
Hola > SAS > Airbus A321neo LRThe SAS Scandinavian Airlines Airbus A321neo LR is configured 22J 12W 123M and feature mood lighting plus high speed Wi-Fiwww.aerolopa.com
Finns något exempel idag inom SAS på hur säteskonfig skulle se ut i Business för en sådan?
Under pandemin hämtade WizzAir hem ungrare från Los Angeles via Toronto till Ungern. Det måste ha varit tristJag hatar den här utvecklingen med narrowbodies som ska flyga point to point på långa sträckor. Kan förstå att folk tycker att det är skönt att slippa byten, men hur trevligt är det att sitta klämd i en sån kärra i nästan nio timmar?![]()