Ja, 10k då det räknas som kontantuttagVad är limiten på SAS MasterCard för insättningar? Är det som Betalo/Billhop typ 10k?
Ja, 10k då det räknas som kontantuttagVad är limiten på SAS MasterCard för insättningar? Är det som Betalo/Billhop typ 10k?
Är det per månad?Ja, 10k då det räknas som kontantuttag
En snabb googling gav följande resultat,Är det per månad?
Någonstans har jag läst att det finns en korrelation mellan spend på SAS Mastercard och max för kontantspendering ( Revolut räknas som kontant spend om jag minns rätt )Jag är utomlands och försöker toppa upp mitt Revolut men SAS Mastercard nekar mig. Har gott om saldo, kan jag träffat någon gräns? Har satt in 7000kr senaste 24 timmarna och 19000kr senaste 4 dagarna.
Jag är utomlands och försöker toppa upp mitt Revolut men SAS Mastercard nekar mig. Har gott om saldo, kan jag träffat någon gräns? Har satt in 7000kr senaste 24 timmarna och 19000kr senaste 4 dagarna.
läs två (2) inlägg upp........... Sorry ifall jag är bitter men det är nästan krångligare att missa svaret än att skriva skriva ett nytt inlägg.
läs två (2) inlägg upp........... Sorry ifall jag är bitter men det är nästan krångligare att missa svaret än att skriva skriva ett nytt inlägg.