Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

Då kanske det är förklaringen! Skumt om de ha två olika beräkningsgrunder, men som sagt, jag får inte ihop det med en rullande månad för mina uttag.

Om man skaffade Revolut före 16:e mars 2017 och aldrig har haft något annat än gratisvarianten så nollställs perioden vid månadsskiften. För alla andra ska det vara rullande månad.

Tydligen en kampanj igång som pågår i sju dagar. Med länken får man även det fysiska kortet gratis (tror det annars kostar 12£). Det som krävs är att man fyller på kontot med motsvarande 10£, som man sedan kan använda kortet med. Vad jag kan se så får jag ingen kickback för att bjuda in, förutom glädjen att hjälpa min nästa. Better than your bank account

Screenshot_20190125-121213.png

Edit: OBS att i mejlen stod ingen begränsning, men appens notification sa fem stycken, så läs villkoren så att ni inte åker på att betala.

Last edited:
Skulle bara rapportera en sak med limiten för fria bankomatuttag.

...

OK, ville bara rapportera tillbaka att mitt antagande var fel. Det är inte kalender-månad som jag trodde utifrån hur appen reagerade på mina uttag. Det var texten i appen som lurade mig. Den sa att min kvot gäller "til the end of the month" men det ska alltså läsas som till slutet av din personliga debiteringsperiod.

Hur som helst, håller man reda på sin period kan man alltså planera uttagen och ta ut full kvot precis innan period-skiftet och full kvot precis efter period-skiftet.

Lounger är nu lanserat för Premium och Metal enligt info i appen. Har endast free så kan inte se vilket utbud som erbjuds dock. Betalning sker per besök.

Toppen