aldrighemma
Medlem
Nu har Revolut fått banktillstånd i EU, intressant:
Digitala utmanaren får banktillstånd – men missar målet i Sverige
Digitala utmanaren får banktillstånd – men missar målet i Sverige
Flera polska banker har infört uttagsavgifter. Än så länge tar Polski Bank och Planet Cash mbank inte ut avgifter.när jag var i Polen senast var jag tvungen att betala ca 10 zloty i uttagavgift i bankomaten, slapp du den avgiften med Revolt?
avgiften är kopplad till bankoautomaten, inte kortets växlings eller uttagsavgift
när jag var i Polen senast var jag tvungen att betala ca 10 zloty i uttagavgift i bankomaten, slapp du den avgiften med Revolt?
avgiften är kopplad till bankoautomaten, inte kortets växlings eller uttagsavgift
Om man är sugen att skaffa Revolut är första kortet gratis om man blir inbjuden (använder någons länk). Den som bjuder in får inget för det och den som registrerar sig behöver fylla på med minst £10 för att få kortet.
Här är min länk om någon vill testa!
Better than your bank account
Visa bifogad bild 83344
Tack, fick kortet idag helt gratis.
Förde över några tusen till kortet från SAS MC och har provat det på diverse ställen som kemtvätten och Willys som inte tar Amex. Fungerar klockrent och appen är bra! Kommer ha det som ett extrakort för £200 i gratis bankomatuttag utan valutapåslag per månad mm
Så sent som för ett par dagar sedan fick man poäng på sas mc. Kan inte uttala mig om Norwegian.Hej,
Verkar inte som att man får poäng när man sätter in pengar via SAS MC eller Norwegian VISA. Någon som vet hur man kan få poäng från kreditkort när man fyller på sitt revolut?
Gott nytt år alla!