Senaste nytt

Problem med att välja säte på SAS

Det går inte att välja säte på SK2590 från Bru imornkväll 8/11. Nån som vet varför? Ser i EF att nästan alla säten är blockade? Utförs av Cimber men ska inte vara drabbad av pilotbristen på den linjen. Tacksam för hjälp

Har någon sett detta tidigare när ni ska välja säte på longhaul med SAS.
Går inte att välja, inte ens för att betala för sätesvalet.

Har kunnat göra det tidigare.
Åker den 20/12

Har någon sett detta tidigare när ni ska välja säte på longhaul med SAS.
Går inte att välja, inte ens för att betala för sätesvalet.

Har kunnat göra det tidigare.
Åker den 20/12

Jag har bokat business Arn-Ewr i januari. Kunde inte heller välja säten så ringde SAS och han på andra sidan telefonen bokade in platser direkt. Han visste inte vad det kunde bero på.

Den bifogade bilden jag menade tidigare.
Aldrig sett detta tidigare.
ansökt om OT kan det vara det som gör att det blir låst?

Attachments

• IMG_6619.JPG
    IMG_6619.JPG
    56,8 KB · Visningar: 309
Den bifogade bilden jag menade tidigare.
Aldrig sett detta tidigare.
ansökt om OT kan det vara det som gör att det blir låst?
Jeg fik denne fejl efter at have valgt sæde på en indenrigsflyvning på award billet hvor det efterfølgende fremgik, at jeg skulle betale gebyr for sædevalg selvom jeg er EBG.

Jeg tror at der er gået SKIT i systemet...

Hmmm har ett konstigt problem. Har mig och min fru i bokningen till Tokyo från Arlanda och valde sittplatser när jag bokade nu såg jag att jag valt fel nödutgångsplatser eftersom jag trodde att det var en 330e men det är ju 340 (satte oss på 41 isf 40)

Nu till problemet jag kan ändra min sittplats men inte hennes.... Så har det inte varit förut. Någon som haft liknande problem? Jag är EBG och hon EBS.

Nu till problemet jag kan ändra min sittplats men inte hennes.... Så har det inte varit förut. Någon som haft liknande problem? Jag är EBG och hon EBS.

Har samma problem på en bokning ARN-EDI , jag EBG mitt sällskap ät statuslös om det spelar någon roll.

Edit:
Har för mig att jag redan valt platser en gång tidigare på en aktuella bokningen men nu när jag försöker byta platser så kan jag bara byta på mig själv.

Har 3 andra bokningar är det inte är ett problem att välja plats för mig och mitt sällskap, skillnaden som jag kan se är att övriga bokningar är med familjen som även är/var kopplade till mitt familjekonto

Last edited:
Toppen