aldrighemma
Medlem
Jag har precis samma problem då jag reser med statuslöst sällskap. Jag kan välja plats en gang, men om jag sedan vill ändra så kan jag bara ändra min egen plats.
Som den gentleman du är så överlåter du såklart den bättre platsen till henne. Kommer garanterat att löna sig ...Hmmm har ett konstigt problem. Har mig och min fru i bokningen till Tokyo från Arlanda och valde sittplatser när jag bokade nu såg jag att jag valt fel nödutgångsplatser eftersom jag trodde att det var en 330e men det är ju 340 (satte oss på 41 isf 40)
Nu till problemet jag kan ändra min sittplats men inte hennes.... Så har det inte varit förut. Någon som haft liknande problem? Jag är EBG och hon EBS.
Ni som skriver "har mejlat guldsupporten". Vilken adress då? När jag talade med dem för någon vecka sedan så svarade grabben att det bara gick att ringa ... ibland kan det ju vara bra att kunna bifoga stuff.Har mailat guldsupporten, återkommer med svar.
Har inte fått svar än men de har ändrat platserna åt mig.Ni som skriver "har mejlat guldsupporten". Vilken adress då? När jag talade med dem för någon vecka sedan så svarade grabben att det bara gick att ringa ... ibland kan det ju vara bra att kunna bifoga stuff.
Tackar, så kan det helt klart vara!Seatguru verkar ha fel. Rad 9, som den ser ut på din bokning, motsvarar vad som syns på Expertflyer.
Seatgurus plan är nog den tidigare inredningen på 321 - eller så ska ni åka med OY-KBE, den enda 321 som har fått den nya inredningen. Den kanske avviker något.
Edit: Jag kollade några andra 321-avgångar i morgon och där ser inredningen mer ut som den som Seatguru presenterar, dvs inga bokningsbara platser på rad 9 till höger.
Så den 321 som går till Prag i morgon har avvikande inredning. Jag gissar att det är OY-KBE.