Tror att vi klarade oss precis. Var rätt så turbulent vid take-off då tyfonen skulle dra in, men piloten på Asiana Airlines var mycket skicklig och manövrerade fint genom åskmolnen. Med risken att jag är off-topic så måste jag bara tillägga att servicen i businessclass på Asiana är grym, allt från bemötande till champagne och mat. Fick till och med påfyllning av champagne 20 min innan landning.Ricci skrev:Klarade ni er ifrån tyfonen som är på g mot Seoul?Klicka för att utvidga...
Martin Gren skrev:Hampton Inn Nashville/Vanderbilt, TNKlicka för att utvidga...
Grabbar, hur var läget på det hotellet, jag har bokat DT och det känns dyrt 4200kr natten fördelen att det ligger mitt i stanGOTATH skrev:Hampton Inn Nashville/Vanderbilt, TN.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Grabbar, hur var läget på det hotellet, jag har bokat DT och det känns dyrt 4200kr natten fördelen att det ligger mitt i stanHampton Inn är mer än 50 % billigarevad betalade i för parkering.Klicka för att utvidga...
Martin Gren skrev:Ok läge. Ca 30 min promenad in till barerna på Broadway.Klassiskt Hampton, lite slitet, ok frukost.Parkering $25 på hotellets parkering.Vi betalade $188 för ett Double Queen (lördag-söndag)Vi byter till ett annat Hampton längre ner på gatan idag. Kan återkomma med utlåtande.Klicka för att utvidga...
Tillgång till Exec lounge?rsimon skrev:Radisson Blu Scandinavia Hotel Göteborg, rum 589.Visa bifogad bild 155450Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Tillgång till Exec lounge?Klicka för att utvidga...