Tru by Hilton Chattanooga Hamilton Place, TN
A aruba1 Medlem 30 Juli 2024 #10 442 Doubletree Kyoto Station, rum 817. Här erbjuds fina möjligheter till Train-Spotting! Imorgon flygs det vidare med TR819 mellan KIX-SIN med deras Dreamliner i ScootPlus. Attachments IMG_3020.jpeg {memory} MB · Visningar: 77
Doubletree Kyoto Station, rum 817. Här erbjuds fina möjligheter till Train-Spotting! Imorgon flygs det vidare med TR819 mellan KIX-SIN med deras Dreamliner i ScootPlus.
A aruba1 Medlem 1 Augusti 2024 #10 443 Hej från YOTELAIR Singapore Changi Airport. Inget fönster, men ska ju bara sova här i 6-7 timmar och sedan flyga vidare till DPS.
Hej från YOTELAIR Singapore Changi Airport. Inget fönster, men ska ju bara sova här i 6-7 timmar och sedan flyga vidare till DPS.
011430121 Medlem 3 Augusti 2024 #10 445 Solen och jag har ett gemensamt i Malmö, vi är på uppåtgående, solen över hela Malmö, jag endast på Clarion Malmö Live rum 1419
Solen och jag har ett gemensamt i Malmö, vi är på uppåtgående, solen över hela Malmö, jag endast på Clarion Malmö Live rum 1419
jerixon Medlem 3 Augusti 2024 #10 448 Courtyard Prater / Messe i Wien Ett helt OK hotell med närhet till Hilton Waterfront som blir resans nästa destination för 5 nätter avkoppling i Wien.
Courtyard Prater / Messe i Wien Ett helt OK hotell med närhet till Hilton Waterfront som blir resans nästa destination för 5 nätter avkoppling i Wien.
A aruba1 Medlem 3 Augusti 2024 #10 449 Hej från Hilton Bali, rum 711. Bäst av allt är deras executive lounge som förutom utomordentlig service, erbjuder bra käk och 10 tal olika drinkar.
Hej från Hilton Bali, rum 711. Bäst av allt är deras executive lounge som förutom utomordentlig service, erbjuder bra käk och 10 tal olika drinkar.
jerixon Medlem 3 Augusti 2024 #10 450 Hotellet är grymt! Tycker det övet lag var mkt bättre än Conrad trots mkt bättre rum där. aruba1 skrev: Hej från Hilton Bali, rum 711. Bäst av allt är deras executive lounge som förutom utomordentlig service, erbjuder bra käk och 10 tal olika drinkar. Visa bifogad bild 155654 Klicka för att utvidga...
Hotellet är grymt! Tycker det övet lag var mkt bättre än Conrad trots mkt bättre rum där. aruba1 skrev: Hej från Hilton Bali, rum 711. Bäst av allt är deras executive lounge som förutom utomordentlig service, erbjuder bra käk och 10 tal olika drinkar. Visa bifogad bild 155654 Klicka för att utvidga...