Santas hotel, Kilpisjärvi Finland Förväntar mig att få se en björn utanför fönstret!
Mr Planning Medlem 24 Juli 2024 #10 401 Santas hotel, Kilpisjärvi Finland Förväntar mig att få se en björn utanför fönstret!
mackan33 Medlem 25 Juli 2024 #10 404 Sofitel Sukhumvit, Bangkok. Min 8:e och sista stay på denna resan som innehållit 7 olika Accorhotell.
Sofitel Sukhumvit, Bangkok. Min 8:e och sista stay på denna resan som innehållit 7 olika Accorhotell.
Kris Medlem 25 Juli 2024 #10 405 Havsutsikt, not so much... Men väldigt trevligt hotell, Hilton Dubrovnik. Bergsutsikt är iofs inte helt fel det heller. Drämmer till med ett par bonusbilder från den kollektiva gin-verandan.
Havsutsikt, not so much... Men väldigt trevligt hotell, Hilton Dubrovnik. Bergsutsikt är iofs inte helt fel det heller. Drämmer till med ett par bonusbilder från den kollektiva gin-verandan.
U Uddevallare Medlem 25 Juli 2024 #10 406 Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin. Tråkigt väder, mycket regn. Gick det bra att bada för pojken. Utsikt från rummet. Vy över poolerna, vårt rum ligger på höger sida, så kallat rum med terrass och poolaccess.
Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin. Tråkigt väder, mycket regn. Gick det bra att bada för pojken. Utsikt från rummet. Vy över poolerna, vårt rum ligger på höger sida, så kallat rum med terrass och poolaccess.
Flood Medlem 25 Juli 2024 #10 407 Homewood Suites by Hilton Lexington, KY. Utsikt från master bedroom.
Martin Gren Medlem 25 Juli 2024 #10 409 Homewood Suites by Hilton Lexington, KY. Utsikt från second bedroom