Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Brandten

Medlem
Du får ta bort din nuvarande uppgraderingsrequest och börja om från början. Man måste nämligen direkt på bekräftelsesidan för att de mottagit bud för Business, klicka på lägg bud för Plus också.

Nedan bild från mobilversionen.

Visa bifogad bild 81045

Man ska alltså klicka på knappen längst ned.
Två mail kommer till din mailadress, först ett där bara Business är registrerat, sedan ett mail där både Plus o Business står som registrerade.
På tal om detta. Tror ni att det finns risk att SAS tänker "äh Plus duger till honom - vi hoppas på högre bud eller cash vid gate" om jag lägger in bud på Plus OCH Business? Dvs är det större chans att få uppgradering om jag bara lägger ett bud?
 

Mr.cake

Medlem
Max budet är 1000 EB, jag körde fullt ut på alla 3-legs, blir att buda på allt nu. visst går det att ändra sen? Nu kom även kvittot på budet överensstämmer med de låga poängen! Aja, tror inte att de går igenom, men hoppas kan man!:p

Tro det eller ej, men ibland kan lite optimism leda till goda nyheter! Plusgraden på 1000 Eurobonuspoäng gick igenom idag, är nog mer glad över det låga poängsumman än produkten i plus :p
 

taxvalp

Medlem
Tro det eller ej, men ibland kan lite optimism leda till goda nyheter! Plusgraden på 1000 Eurobonuspoäng gick igenom idag, är nog mer glad över det låga poängsumman än produkten i plus :p

Spännande! Har en resa ARN-CPH t/r om ett par veckor och testade också Plusgrade stärkt av detta besked. 500 poäng accepterades som bud, återkommer.
 

Brandten

Medlem
På tal om detta. Tror ni att det finns risk att SAS tänker "äh Plus duger till honom - vi hoppas på högre bud eller cash vid gate" om jag lägger in bud på Plus OCH Business? Dvs är det större chans att få uppgradering om jag bara lägger ett bud?

Någon som hade en tanke om ovan? Ska lägga lite bud ikväll tänkte jag.

ARN-CPH
Go till Plus - min/max = 400kr / 1000kr eller 500 / 1000 poäng

CPH-HKG
Go till Plus - min/max = 3800kr / 7100kr eller 15000 / 45000 poäng
Go till Business - min/max = 9900kr / 13400kr eller 38000 / 100000 poäng

HKG-CPH
Go till Plus - min/max = 3900kr / 7100kr eller 16000 / 45000 poäng
Go till Business - min/max = 10000kr / 13400kr eller 40000 / 100000 poäng

CPH-ARN
Go till Plus - min/max = 400kr / 1000kr eller 500 / 1000 poäng
 
Toppen