Senaste nytt

Plusgrade | SAS börjar med budgivning på uppgraderingar

Galning!

Du kan alltid växla extrapoängen till baspoäng, om du ha för många extra- och för lite tid :)
Haha ja det var lite högt men känns som jag sällan får igenom buden och det lät som det var hög beläggning på båda flighterna så la ett högt bud för att "säkra upp" baspoäng-intjäningen.

Sitter och kikar uppgradering för min resa hem 17 december med från EWR med SK SK910.
Är detta gamla planen som kommer köras?

Attachments

• C6037A64-3DC1-4B7D-992A-BC337EB52379.png
    C6037A64-3DC1-4B7D-992A-BC337EB52379.png
    111,8 KB · Visningar: 263
Sitter och kikar uppgradering för min resa hem 17 december med från EWR med SK SK910.
Är detta gamla planen som kommer köras?

Ser nog ut som RKP maskinen tyvärr...

Japp. LN-RKP. Du ska begära 40000 Eurobonuspoäng i kompensation.

@JohnJohansson eventuellt känner du redan av hur ont det börjar göra i rumpan mellan nu och när det väl beger sig?! Det är bara att börja oja sig, köpa bedövningssalva och hoppas att SAS slingar om planen i en annan ordning under de mer än 20 dagarna som är kvar innan din flygning...

@JohnJohansson eventuellt känner du redan av hur ont det börjar göra i rumpan mellan nu och när det väl beger sig?! Det är bara att börja oja sig, köpa bedövningssalva och hoppas att SAS slingar om planen i en annan ordning under de mer än 20 dagarna som är kvar innan din flygning...

Japp. LN-RKP. Du ska begära 40000 Eurobonuspoäng i kompensation.

Ser nog ut som RKP maskinen tyvärr...

Sååå tråkigt.. Verkar vara insatt från 12-17 December...

Sååå tråkigt.. Verkar vara insatt från 12-17 December...
Den är i bedrövligt skick. När jag flög den till Hong Kong för några veckor sedan var elektroniken i tre stolar i affärsklasskabinen, inklusive min egen, paj vilket resulterade i att kabinbesättningen, medelst våld, tvingade ned dessa i något som närmade sig platt läge. Med det sagt, kolla kompensationstråden.

Vi har också varit nere över helgen och flyger samma flyg hem

Sträcka: HKG-CPH
Datum: 2018-11-25
Från kabinklass: Go
Till kabinklass: Plus
Bud (ange poäng/pengar (valuta)): 16.000 poäng
Bid strength: Lowest possible
Eurobonusstatus: EBD
Hur långt i förväg anmälde du om uppgradering: 48 timmar innan
Gick uppgradering igenom: Nej, 36 timmar innan

Kul! Vart satt du och är du också med på SK1416 eller SK1420?

Toppen