Ja, tidigare har tågordningen varit att först bjuda på Business, då har man sedan direkt efter lagt bud fått erbjudandet i samma fönster om att också lägga ett bus på Plus. Har inte gått att i efterhand lägga till ett Plusbud på en liggande Businessuppgradering, då har man fått cancellera den först och börja om.Jag har en fråga och ett problem.
Frågan: Kan man buda på både Plus och Business samtidigt?
Problemet: Jag kan inte logga in på plusgrade-sidan. Trodde det skulle vara samma credentials som på sas egna hemsida men det funkar inte. Några tips?
Ja, tidigare har tågordningen varit att först bjuda på Business, då har man sedan direkt efter lagt bud fått erbjudandet i samma fönster om att också lägga ett bus på Plus. Har inte gått att i efterhand lägga till ett Plusbud på en liggande Businessuppgradering, då har man fått cancellera den först och börja om.
Prova att logga in med eurobonusnummer och ditt lösenord.
Minns nåt om att om man hade mellanslag eller svenska tecken i sitt namn/lösen så gick det inte att logga in på SAS nya sida när den lanserades, du kanske kan prova att logga in på SAS och ändra lösenord.Tack för snabbt svar! Jag kan dock fortfarande inte logga in. Har provat både min e-mail och mitt eurobonusnummer (både med och utan EXX) men det fungerar inte tyvärr![]()
Testat efternamn och bokningsreferens på Uppgradera din flygbiljett till SAS Plus eller SAS Business | SASTack för snabbt svar! Jag kan dock fortfarande inte logga in. Har provat både min e-mail och mitt eurobonusnummer (både med och utan EXX) men det fungerar inte tyvärr![]()
Minns nåt om att om man hade mellanslag eller svenska tecken i sitt namn/lösen så gick det inte att logga in på SAS nya sida när den lanserades, du kanske kan prova att logga in på SAS och ändra lösenord.
Testat efternamn och bokningsreferens på Uppgradera din flygbiljett till SAS Plus eller SAS Business | SAS
Visa bifogad bild 79934
Varierar beroende på säsong. Runt jul-nyår och sommar brukar det vara billigareNågon som har koll på vad minsta bud i poäng man måste lägga på go > business för CPH-HKG?
Varierar beroende på säsong. Runt jul-nyår och sommar brukar det vara billigare
Det fungerar inte för mig heller att söka fram och har aldrig gjort, jag har Ö i mitt efternamn. Jag brukar gå via SAS app för iPhone och buda där alternativt via mina bokningar på sas.se med dator.Tack för snabbt svar! Jag kan dock fortfarande inte logga in. Har provat både min e-mail och mitt eurobonusnummer (både med och utan EXX) men det fungerar inte tyvärr![]()
Där ser man - bra att man får input till at justere sitt världsbild med.