Henrik12345
Medlem
Uppgraderade CPH-WSH för 34000 poäng (30k var minimum har jag för mig)... När det gäller transatlantiska flygningar är det värt vartenda öre (poäng)... det är en sådan väsentlig skillnad på Plus och Business.
Tss...Sedan när flyger SAS till Shirley,NY?
8H tycker jag är bästa platsen i hela kabinen. Tycker iofs inte om att folk som går förbi kollar när man ligger och sover, men det är ett väldigt mysigt hörn med ryggen fri.Fick igenom en upgrade på SK939. Det blir första business med SAS longhaul. Finns bara rad 1 och 8 kvar att välja på. Samt A eller H. Fördel att sitta med äkta fönster eller inte?
Gillar också 8H. Men 1H ännu bättre8H tycker jag är bästa platsen i hela kabinen. Tycker iofs inte om att folk som går förbi kollar när man ligger och sover, men det är ett väldigt mysigt hörn med ryggen fri.
Det brukar inte styras av beläggning, utan av säsong. 25k poäng är billigt. Du kan köpa dessa för 5k hos SAS.Jag funderar på en Upgrade från Plus till BUS på CPH-ORD-CPH i oktober. Lägste möjliga bud är fortfarande (29d innan avgång) 25k Points / 7000 SEK. Dyrt, så jag gissar SAS har bra beläggning på denne flight