Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Paris-Stockholm, så ingen longhaul direkt men ändå.
Tips för framtiden: Kolla upp fakta innan du skriver sensationella saker. Förstaklass är inte samma sak som "högsta klass ombord".

Var det från Ekonomi till Business class?
Det behöver inte ens ha varit till business då! AF kör ju treklass så med största sanolikhet var det en opup till premium economy pga viktfördelning alt att de hade fel inställning på skynkesavdelaren.

Det var ju lite elakt, jag antar att ni alla tackade nej så en av er inte satt ensam.
Vi tog uppgraderingen. Men enbart pga av att vi inte upptäckte detta förrän vi var i planet. Vi blev uppgraderade vid gate precis innan vi skulle gå ombord. Men detta har varit min enda (om jag inte missminner mig) uppgradering på detta sätt. Intressant att läsa alla andras historier också om diverse uppgraderingar :)

Blev uppflyttad upp till Plus på torsdagens flyg hem från Edinburgh till Stockholm med SAS. Jag bokar inte ofta i Go, men av 6 flighter i Go denna intjäningsperiod har jag blivit uppflyttad till Plus 3 gånger. Ska jag köpa en trisslott? :rolleyes:

• Gilla
Reactions: Gus
Jag skulle ärligt talat inte bry mig om det var jag som inte blev uppgraderad. Finns större saker att bli bekymrad över......
Nej men tråkigt att resa ensam om vännerna sitter någon annanstans. Beror ju iof på omständigheterna men det låter konstigt att uppgradera 4 av 5 om biljetterna är på samma bokning. Är de på olika bokningar låter det osannolikt att just 4 av 5 vänner blev uppgraderade.

Toppen