kungcarl
Medlem
Finns ju inte Första klass på Air France mellan Paris och Stockholm?Paris-Stockholm, så ingen longhaul direkt men ändå.
Var det från Ekonomi till Business class?
Finns ju inte Första klass på Air France mellan Paris och Stockholm?Paris-Stockholm, så ingen longhaul direkt men ändå.
Ja, det kan ha varit Business class. Poängen var iaf att vi blev uppgradera till högsta klass på den flygningenFinns ju inte Första klass på Air France mellan Paris och Stockholm?
Var det från Ekonomi till Business class?
Det var ju lite elakt, jag antar att ni alla tackade nej så en av er inte satt ensam.Ja, det kan ha varit Business class. Poängen var iaf att vi blev uppgradera till högsta klass på den flygningen
Eller ja....alla utom 1 person.
Elakt? Bara att ta uppgraderingen.Det var ju lite elakt, jag antar att ni alla tackade nej så en av er inte satt ensam.
Tips för framtiden: Kolla upp fakta innan du skriver sensationella saker. Förstaklass är inte samma sak som "högsta klass ombord".Paris-Stockholm, så ingen longhaul direkt men ändå.
Det behöver inte ens ha varit till business då! AF kör ju treklass så med största sanolikhet var det en opup till premium economy pga viktfördelning alt att de hade fel inställning på skynkesavdelaren.Var det från Ekonomi till Business class?
Vi tog uppgraderingen. Men enbart pga av att vi inte upptäckte detta förrän vi var i planet. Vi blev uppgraderade vid gate precis innan vi skulle gå ombord. Men detta har varit min enda (om jag inte missminner mig) uppgradering på detta sätt. Intressant att läsa alla andras historier också om diverse uppgraderingarDet var ju lite elakt, jag antar att ni alla tackade nej så en av er inte satt ensam.
Måste ju ha varit apkul för han som inte blev uppgraderad. Nåväl, hela historien är konstig men det är väl att vänta med ett franskt bolag.Elakt? Bara att ta uppgraderingen.
Jag skulle ärligt talat inte bry mig om det var jag som inte blev uppgraderad. Finns större saker att bli bekymrad över......Måste ju ha varit apkul för han som inte blev uppgraderad. Nåväl, hela historien är konstig men det är väl att vänta med ett franskt bolag.
Nej men tråkigt att resa ensam om vännerna sitter någon annanstans. Beror ju iof på omständigheterna men det låter konstigt att uppgradera 4 av 5 om biljetterna är på samma bokning. Är de på olika bokningar låter det osannolikt att just 4 av 5 vänner blev uppgraderade.Jag skulle ärligt talat inte bry mig om det var jag som inte blev uppgraderad. Finns större saker att bli bekymrad över......