Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Idag hände det , blev uppgraderade till business på sträckan Cusco - Lima när vi flög med Avinaca. Av 12 platser i C så var det 10 av oss som var uppgraderade och planet verkade fullsatt, tyvärr gällde det inte serveringen utan vi fick hålla till godo med kex. Planet var av typen Airbus 319. Har *Gold så det kanske spelade in.

Utsikten över Anderna.
image.jpeg

Idag hände det , blev uppgraderade till business på sträckan Cusco - Lima när vi flög med Avinaca. Av 12 platser i C så var det 10 av oss som var uppgraderade och planet verkade fullsatt, tyvärr gällde det inte serveringen utan vi fick hålla till godo med kex. Planet var av typen Airbus 319. Har *Gold så det kanske spelade in.

Utsikten över Anderna.Visa bifogad bild 57825
Intressant. Kanske vi har upptäckt nu att Avianca satt det i system att uppgradera. Det där har hänt mig två av tre ggr som jag flugit med dem. Är EBG.

Beep beep! 2 pers uppgraderade på Boston - Köpenhamn. Överbokat i economy och de ville verkligen sälja uppgradering vid checkin märkte man. Vi är minst 4 som är uppgraderade, jag Diamond med vän på olika bokningar och en EBG med sällskap.
Haha, var det inte just det du och jag diskuterade i en annan tråd häromdagen? Du spelade spelet och vann.

Toppen