Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Jepp, jag fick också idag. Det mesta kändes riggat, som ett beställningsjobb från någon som redan vet vad chefen vill höra och slår knut på sig själv för att utforma frågorna på sånt sätt. Istället för att bara fråga medlemmarna vad de tycker om olika aspekter av programmet.

Nåja det blev en slakt ändå.

Kul att dom inte vill/vågar fråga rätt ut om jag gillar det gamla programmet eller det nya programmet. Hade varit en naturlig fråga om man ändrat programmet i grunden.

IMG_5724.png

Lite värde kanske? Inte insatt i NAS men något extra kanske med detta.

Jag ansökte också, det är dock svårt att få en uppfattning om vad SPENN är värt hos Norwegian. Jag läste något tidigare att 1 SPENN=15 öre. Är det någon som har haft möjlighet att kolla?

Positivt att dom matchar. Negativt att det endast är under ett år. Tycker att om dom nu ska ha ett så nära samarbete så borde det vara så länge samarbetet gäller och man uppnår kriterierna i ett av bolagen. Får hoppas på att det inte blir samma upplägg för Scandic/SAS bara.

• Gilla
Reactions: hco
Framförallt bra för Norwegian statuskunder. Strawberry Platinum ger ju numera 3 statusnätter per månad på Strawberry MC. Det blir ju 12 ’gratis’ nätter även efter år 1 när man som Norwegian kund nu är guld hos Strawberry.

Toppen