Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Det skulle kräva så många spenn, det är nog få som har hunnit samla. 70000 korvören är ju 35000 spenn om inte mer.
Jo, men det hade ju då funnits platser kvar att boka för de få som har tillräckligt många. Eller så kunde de ju satt ett betydligt lägre pris i spenn för några få platser för att i alla fall försöka bygga intresse kring det.

• Gilla
Reactions: hco
När jag klickar står det att säljperioden för detta Members Event startade 11 feb.

Jag fick också mailet idag (Platinum)

Kanske har det funnits på webben tidigare? Håller inte ögonen på dessa konsert-events i allmänhet. Men var nyfiken på vad det var så på mig funkade click bait-mailet. Och jag fick chansen att hjälpa någon som är ansvarig för engagement att rapportera lite bra siffror -- iaf idag.

Vad kostar det ungefär att ta ut en bonusnatt på Comfort med spenn?
Både betala med spenn och delbetala.
Alltså det hotell som kostade 10 000 poäng.

Det blev jättemycket sämre. Jag behöver bo 14-15 nätter på ett Comfort för att få 1 natt. Kan det stämma??

Jag betalar med jordgubbens mastercard har guld-medlemskap och bor för 1000 kronor per natt:
Vilket ger mig 460 spenn inklusive 20 procent mer för guld.
För 6630 får man en spenn-natt på Comfort.
Alltså 14 - 15 nätter för 1 spenn-natt.

Här har du väl svarat på din egen fråga?

Tackar, man får alltså betala med jordgubbskortet för 66 300 kronor utanför jordgubben för att få en spenn-natt på Comfort för 1000 kronor.
Det blir en återbäring på 1,51 procent.
Betalar man hos jordgubben blir det 3 procent återbäring.

Det är mer än återbäringen från f.d. Volvokortet carpay som är på 1 procent, 50 kronor för varje 5000 kronor.

Toppen