Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Nu kom nattens förnedring in på kontot. Bästa värde för mina nya 667nokspenn x0,0963 svenskspenn= ~64sek hos NAS efter 1712nok i hotellspend. Runt 26 nätter till borde jag vara hemma motsvarande en bonusnatt, men som sagt viktigt, FLYG för dem, mer värde för oss och de tjänar mindre på sina nok/dkk/sek shitcoins.

Man måste använda hela spennsaldot hos NAS, inget egentligt problem med så få de ger ut och inget man vill spara på, men till info.
Nu får du rycka plåstret! Kör statusmatch mot BW och Scandic(osäker om Elite har?). Sen är det bara att börja testa nya hotell, jag garanterar att det kommer kännas bra efteråt:)
Detta visar hur extremt trogna hotellens stammisar är. Jag erkänner att beslutet att byta kedja satt långt inne. Och detta tror jag är något som Petter insett, och är därför inte så orolig över att tappa så många av oss.

Förmånen "frysar din nivå" är rätt intressant. Frun skulle just göra det, eftersom hon har en gold som snart går ut men 15000 poäng som ska användas för en bonusnatt någon gång. Förmånen är inte riktigt som man tror. Först måste man "ansöka" om det. Men ska förklara "varför" och till slut får man ett svar "det kan ta upp till en månad innan vi kan återkomma om ditt begäran".
Vad fan?!

Lol, ungefär som "garanterad uppgradering ett steg vid bokning" som blev "eventuellt uppgraderar vi dig vid ankomst om vi känner för det, om det finns någon städskrubb osåld, om personalen vet hur man gör, om skiftchefen sagt OK och om du accepterar tidig utcheckning för städpersonalen går hem kl 12"

Last edited:
Förmånen "frysar din nivå" är rätt intressant. Frun skulle just göra det, eftersom hon har en gold som snart går ut men 15000 poäng som ska användas för en bonusnatt någon gång. Förmånen är inte riktigt som man tror. Först måste man "ansöka" om det. Men ska förklara "varför" och till slut får man ett svar "det kan ta upp till en månad innan vi kan återkomma om ditt begäran".
Vad fan?!
Ja, verkligen löjligt upplagt. Jag fyllde i och fick besked att det kunde ta två veckor. Efter 2,5 gjorde jag det igen – nu stod det en månad. Någon vecka senare verkar de ha fryst medlemsnivån, men jag fick ingen bekräftelse.

Möjligen har de inte ännu i sitt system att markera att man utnyttjat förmånen – men än så länge kan ju ingen ha gjort det förut, så det borde gå snabbt att ordna (så får de väl notera manuellt så länge vilka som gjort det om inte systemet stödjer det ännu).

Ja, verkligen löjligt upplagt. Jag fyllde i och fick besked att det kunde ta två veckor. Efter 2,5 gjorde jag det igen – nu stod det en månad. Någon vecka senare verkar de ha fryst medlemsnivån, men jag fick ingen bekräftelse.

Möjligen har de inte ännu i sitt system att markera att man utnyttjat förmånen – men än så länge kan ju ingen ha gjort det förut, så det borde gå snabbt att ordna (så får de väl notera manuellt så länge vilka som gjort det om inte systemet stödjer det ännu).
Följdfrågan blir om ett år på fryst nivå räknas in till lifetime eller inte...

Jag fick precis en enkät att fylla i. Den var duktigt komplett, och det finns alla chanser i världen att totalsåga Spenn. Vilket jag gjorde, gissar att de flesta Platinum kommer göra det. Kanske är förändringar på g....
Så kolla mailen och sänk Spenn/Strawberry

Toppen