Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

För mig går dom bara på år mot ständig guldmedlem, jag har 2 år av 8. Jag hade cirka 250 000 poäng.

Last edited:
Jag har 3 av 8 perioder för LTG och 1 av 8 för LTP. Jag hoppas att perioden med Platinum räknas även mot LTG. Jag var ju först Guld den perioden innan jag blev Platinum. Om den gör det stämmer åren för mig, men det ser inte riktigt ut som att den perioden räknas mot LTG. Jag var även ungefär halvvägs med poäng mot LTG.

Mer skit troligen kopplad till övergången till Spenn. Omöjligt att boka bonusnatt (dvs gamla poäng) via hemsidan på Hotel Kompaniet i Nyköping. Spelade ingen roll om man specifik använde länken "boka bonus natt" och valde hotellet för 20.000 poäng. Däremot gick det utan problem att boka via appen.

1739368028672.png

En ny look på det hela idag när jag loggade in och tittade. Samma siffror som tidigare, och även samma utgångdatum på platinum.

• Gilla
Reactions: hco
Ha. Nu säger min att jag uppnått lifetime Gold. Vilket enligt kundtjänst för någon månad sedan jag inte gjort.

Frågan är hur många veckor det tar innan man blir nerknuffad från lifetime gold igen? Man lär väl få ge et några månader innan man vågar lita på vad som står där kan jag tänka mig...

Frågan är ju om man vågar lita på den infon nu.
Det står fel antal år som jag uppnått Platinum (de har glömt ett år). Det står även att jag är Lifetime Platinum.
Har fler lifetime gold år än jag varit medlem men det beror väl på att de konverterade poängen man samlat in till "år" när det gick över till Spenn.

Toppen