Den är lite mindre vilt överskattat än förra gången, men fortfarande verkar jag har fått en bonus mot det jag förväntade mig. Klagar inte... tagit skärmklipp igen, får se vad som händer när perioden går utNu finns Lifetimestatus på hemsidan igen! Och nu verka både guld och platinumstaus stämma och vara ungefär vad jag hade förväntat mig.
Jag som var drygt halvvägs till livstids guldmedlem med poäng innan bytet ser inget. Men det kanske inte räknas som något i det nya programmet? Jag är enbart silvermedlem numera också och har inga planer på att bo på Strawberry i någon större utsträckning heller för att nå upp till Guld och Platinum som jag var tidigare ett tag.Nu finns Lifetimestatus på hemsidan igen! Och nu verka både guld och platinumstaus stämma och vara ungefär vad jag hade förväntat mig.
Samma här. Bortser man från poängen mot LTG så stämmer antal år mot LTG.Jag som var drygt halvvägs till livstids guldmedlem med poäng innan bytet ser inget. Men det kanske inte räknas som något i det nya programmet?
Jag har droppat från 12/8 till 9/8 för Lifetime Gold. Det stämmer ungefär. Så länge det håller sig över 8/8 nu så är jag nöjd. Men tror inte på något innan det är uppdaterat i appen också.Den är lite mindre vilt överskattat än förra gången, men fortfarande verkar jag har fått en bonus mot det jag förväntade mig. Klagar inte... tagit skärmklipp igen, får se vad som händer när perioden går ut![]()
Jag som var drygt halvvägs till livstids guldmedlem med poäng innan bytet ser inget.
Tråkigt och konstigt. Mina poäng mot Lifetime Gold har definitivt räknats om till år i nya systemet.Bortser man från poängen mot LTG så stämmer antal år mot LTG.
Hade ju hoppats att det skulle räknas in men tydligen inte.
Jag tror ingen är uppdaterad i appen m.a.p. Lifetime? Men det skulle ta ett gäng veckor sade dom på webinariet. Jag tror inte att dom kommit dit än.Jag har fortfarande 8/8 mot lifetime gold, vilket inte stämmer med besked jag fick tidigare från kundtjänst. Men jag har inte heller fått liftetime gold status. (Tror jag, det framgår inte helt tydligt, men appen säger fortfarande tydligt att jag inte har det)