Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Nu finns Lifetimestatus på hemsidan igen! Och nu verka både guld och platinumstaus stämma och vara ungefär vad jag hade förväntat mig.
Den är lite mindre vilt överskattat än förra gången, men fortfarande verkar jag har fått en bonus mot det jag förväntade mig. Klagar inte... tagit skärmklipp igen, får se vad som händer när perioden går ut :)

Nu finns Lifetimestatus på hemsidan igen! Och nu verka både guld och platinumstaus stämma och vara ungefär vad jag hade förväntat mig.
Jag som var drygt halvvägs till livstids guldmedlem med poäng innan bytet ser inget. Men det kanske inte räknas som något i det nya programmet? Jag är enbart silvermedlem numera också och har inga planer på att bo på Strawberry i någon större utsträckning heller för att nå upp till Guld och Platinum som jag var tidigare ett tag.

Tja, jag har gått från "8 av 8" resp "4 av 8" till "5 av 8" på både guld och plat. Platräknaren stämmer kanske nu, men jag ifrågasätter ändå varför man ska redovisa de här räknarna överhuvudtaget för de som nått litetime status redan. Det ser ju ut som att de tänker nedgradera mig från nästa period eftersom de flaggar upp att jag inte nått LT-gränsen för varken guld eller plat.

Jag som var drygt halvvägs till livstids guldmedlem med poäng innan bytet ser inget. Men det kanske inte räknas som något i det nya programmet?
Samma här. Bortser man från poängen mot LTG så stämmer antal år mot LTG.
Hade ju hoppats att det skulle räknas in men tydligen inte. Uppnår Guld (för kommande period) om ngn månad och då avvecklas Mastercard.
Sedan blir det att sätta sig in i Scandic om det är ett alternativ (eller om det blir booking för hela slanten).

Just ja, har fortfarande 1 av 8 mot LTP men har aldrig varit Platinum (kanske här mina poäng värderats in?). :rolleyes:

Den är lite mindre vilt överskattat än förra gången, men fortfarande verkar jag har fått en bonus mot det jag förväntade mig. Klagar inte... tagit skärmklipp igen, får se vad som händer när perioden går ut :)
Jag har droppat från 12/8 till 9/8 för Lifetime Gold. Det stämmer ungefär. Så länge det håller sig över 8/8 nu så är jag nöjd. Men tror inte på något innan det är uppdaterat i appen också.

Jag som var drygt halvvägs till livstids guldmedlem med poäng innan bytet ser inget.
Bortser man från poängen mot LTG så stämmer antal år mot LTG.
Hade ju hoppats att det skulle räknas in men tydligen inte.
Tråkigt och konstigt. Mina poäng mot Lifetime Gold har definitivt räknats om till år i nya systemet.

Jag har fortfarande 8/8 mot lifetime gold, vilket inte stämmer med besked jag fick tidigare från kundtjänst. Men jag har inte heller fått liftetime gold status. (Tror jag, det framgår inte helt tydligt, men appen säger fortfarande tydligt att jag inte har det)

Jag har fortfarande 8/8 mot lifetime gold, vilket inte stämmer med besked jag fick tidigare från kundtjänst. Men jag har inte heller fått liftetime gold status. (Tror jag, det framgår inte helt tydligt, men appen säger fortfarande tydligt att jag inte har det)
Jag tror ingen är uppdaterad i appen m.a.p. Lifetime? Men det skulle ta ett gäng veckor sade dom på webinariet. Jag tror inte att dom kommit dit än.

Innan idag 23 Gold, och 9 Plat:
SCR-20250123-ipes.png

Idag 14 Gold och och 9 Plat:
SCR-20250204-onom.png

Oklart hur de räknat men så länge jag är LTP så är jag nöjd.

Jag vetifasen om jag tycker att min progress mot LTG stämmer med verkligheten nu när de uppdaterat... Men hur svårt ska det vara? Och vore det inte på sin plats att vara transparenta med hur de tänkt att räknandet ska gå till?

Toppen