Senaste nytt

Kvinna öppnade dörr på SAS-flyg – 161 passagerare strandade

Abbs

Medlem
Funderar på att skriva på Gretas Instagram att jag gillar att flyga förstaklass och tycker att Trump är ok:) vet att många tycker han är kass men det beror på vilka medier man följer i många fall.
Varför ska du dra in politik? Du tycker säkert Epstein är helt ok då också :)
 

Glenn E

Medlem
Varför ska du dra in politik? Du tycker säkert Epstein är helt ok då också :)
Nej politik ska man inte skriva om här även om detta var ironi från min sida. Fast hur är kopplingen till Epstein?
Som sagt onödigt att provocera på en sådan här sida.
 

Nemo

Medlem
Ingen aning. Straffet i form av eventuella böter är nog inte den stora summan. Skulle SAS kräva skadestånd motsvarande deras skada lär det handla om hundratusentals kronor, kanske miljonbelopp.
Räknat på EU261/2004- ersättning är det €400 + hotell/mat (€120?) för 160 pax (oräknat den pax som det gäller) vilket lågt räknat är 890.000 SEK. Tillkommer hotell/mat/lön till besättning + reparation av dörr/rutschbana. Förmodligen miljonbelopp som du redan gissat.
 

Taggen

Medlem
Räknat på EU261/2004- ersättning är det €400 + hotell/mat (€120?) för 160 pax (oräknat den pax som det gäller) vilket lågt räknat är 890.000 SEK. Tillkommer hotell/mat/lön till besättning + reparation av dörr/rutschbana. Förmodligen miljonbelopp som du redan gissat.
Fast om terrorist dåd och dyl räknas som extraordinärt så undrar jag om detta ligger under "carrier normal operation"?
 
Toppen