Hon borde få ta tåget hem. Då blir Greta glad
Håller med, varför jag skrev "även utan våld"Det finns andra än besättningen som är bättre tränade att använda våld. Så länge det inte är uppenbar risk att någon ska skadas är det förmodligen smartast att låta personen öppna dörren och låta säkerhetspersonal ta hand om henne senare. Lite haltande jämförelse är att butiksägaren som blir utsatt för rån rekommenderas att lämna över prylarna och sedan låta andra stå för eventuella våldsinsatser.
Vågar du det? Sick!Funderar på att skriva på Gretas Instagram att jag gillar att flyga förstaklass och tycker att Trump är ok vet att många tycker han är kass men det beror på vilka medier man följer i många fall.
Jag har fått fräsha upp mina gamla wushu kunskaper ett par ggr.Om nån av oss här på BC är med på en flight inom Europa och då SAS eller liknande, skulle någon hjälpa flygvärdinnorna/flygvärdarna ? I detta fall skulle det nog ev fungerat att hjälpt dom på något sätt. Sitter alltid på rad 1 eller 2 så fram förbi mig kommer de. Svårt med lagar o regler men samtidigt står det alltid att passagerare hjälpte till och alla tackar. Inte någon negativt......
Funderar på att skriva på Gretas Instagram att jag gillar att flyga förstaklass och tycker att Trump är ok vet att många tycker han är kass men det beror på vilka medier man följer i många fall.
Ytterst sällan men ibland kan den "Ryska chartermetoden" vara användbar, dvs. besättningar på Ryska charterflyg har knogjärn med sig och tränas i att knocka stökiga passagerare. Tror dock inte detta sker på reguljärflyg utan på Ryska "Jonny med Linne" flighter till Thailand.
SAS har avtal med LHT så det skickades nog en slide från FRA eller HAM, alternativt om det fanns en på plats som man lånade (låg sannolikhet) Sen köper man i regel MRO tjänster lokalt an en annan part 145 för själva installationen, gissar att Aegean har någon närvaro därBlev nyfiken på hur man löser detta. Hur fungerar det med reparationer? Det står i en av artiklarna att SAS tekniker har lagat planet under natten. Jag antar att man måste ha flugit in både tekniker och en ny ”slide”. Undrar varifrån? Köpenhamn? Eller tar man hjälp av tekniker från annat bolag på närmare håll. Aten? Många frågor och nyfiken blir man ju.