Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Någon som vet om man kan se i Klarna-appen att ens SAS Eurobonus är länkat till Klarna Max-dealen? Hann regga mig i söndags innan stoppen kom dagen därpå, och kopplingen gick då igenom, men ändå osäker på om allt gick rätt till! Tack!

Nu verkar de ha lagt det under medlemskap > resa

6c424c0111205384891e371c3adeee89.jpg

Och där kan du få en bekräftelse att ditt EB nummer är inlagt

Tack, jo - just den detaljen hade jag greppat. =)

Vad jag försöker fråga är om det finns något negativt med att välja den högsta valören "upp till 1350 SEK".

Men om jag förstår @MaLund13 korrekt så beror utfallet av kupongen mer på hotellet i fråga. Så om man kan välja högsta valören så är det bäst att göra det(?). Just i detta fallet med Travel Credits.

Det var inte så dåligt. Hittade ett exempel där jag fick ut 918 kr rabatt på en 1784 kr bokning.

Är det någon som ordnat med excel eller räknat ut det förmånligaste bolaget att konvertera sina poäng till är? Jag är också medveten om att SAS knappt släpper poängbiljetter till flertalet destinationer, därav min fråga. Vill helst konvertera till turkish (eller finnair för att på så sätt flyga med Qatar). Men viktigt med poängkonverteringen såklart! Tar tacksamt emot tips

Är det någon som ordnat med excel eller räknat ut det förmånligaste bolaget att konvertera sina poäng till är? Jag är också medveten om att SAS knappt släpper poängbiljetter till flertalet destinationer, därav min fråga. Vill helst konvertera till turkish (eller finnair för att på så sätt flyga med Qatar). Men viktigt med poängkonverteringen såklart! Tar tacksamt emot tips
Frågan är om de kommer ha några fler kampanjer likt den de hade där man fick dubbla poäng vid konvertering till SAS.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen