Giraffen idag, de efterfrågade boardingkortet efter scanning av kod.
Frukostutbud rätt likt Pontus, men verkar bara ingå bryggkaffe.
Någon som vet om man kan se i Klarna-appen att ens SAS Eurobonus är länkat till Klarna Max-dealen? Hann regga mig i söndags innan stoppen kom dagen därpå, och kopplingen gick då igenom, men ändå osäker på om allt gick rätt till! Tack!
Tack, jo - just den detaljen hade jag greppat. =)
Vad jag försöker fråga är om det finns något negativt med att välja den högsta valören "upp till 1350 SEK".
Men om jag förstår @MaLund13 korrekt så beror utfallet av kupongen mer på hotellet i fråga. Så om man kan välja högsta valören så är det bäst att göra det(?). Just i detta fallet med Travel Credits.
Frågan är om de kommer ha några fler kampanjer likt den de hade där man fick dubbla poäng vid konvertering till SAS.Är det någon som ordnat med excel eller räknat ut det förmånligaste bolaget att konvertera sina poäng till är? Jag är också medveten om att SAS knappt släpper poängbiljetter till flertalet destinationer, därav min fråga. Vill helst konvertera till turkish (eller finnair för att på så sätt flyga med Qatar). Men viktigt med poängkonverteringen såklart! Tar tacksamt emot tips
Jag tror många antog att det skulle bli en återkommande grej, men såg aldrig nåt som antydde att det skulle vara så.Frågan är om de kommer ha några fler kampanjer likt den de hade där man fick dubbla poäng vid konvertering till SAS.
Om vi utgår från att det inte blir några kampanjer för konvertering då. Någon som gjort en kalkyl?Frågan är om de kommer ha några fler kampanjer likt den de hade där man fick dubbla poäng vid konvertering till SAS.
Om vi utgår från att det inte blir några kampanjer för konvertering då. Någon som gjort en kalkyl?
Menar du det här kalkyl?
![]()