Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Känns som att de inte skulle ha frågat. Jag visade upp boardingkortet och appen direkt och hon kollade att det fanns ett boardingkort. Inte att det gick den dagen
Det viktiga för henne var att skanna qr koden. Så hon vände på klacken och gick för att hämta en mobil? För att skanna qr koden och frågade vad jag ville äta o dricka

Jag var inne och skulle avsluta kontot precis. Får upp att jag behöver betala 333,33kr för ett metallkort trots att jag varken betalat eller mottagit sådant. Någon med samma erfarenhet och löste ni det isf?

Dom här Travel Credits. Kan man bara välja en? "Up to" 1350, 1000 eller 700 SEK. Antar att det är olika minimum spend-krav på respektive. Någon som vet ungefär på vilken nivå minimum spend ligger på för dom olika? Jag ser inga villkor (kommer kanske upp efter man valt?).

Dom här Travel Credits. Kan man bara välja en? "Up to" 1350, 1000 eller 700 SEK. Antar att det är olika minimum spend-krav på respektive. Någon som vet ungefär på vilken nivå minimum spend ligger på för dom olika? Jag ser inga villkor (kommer kanske upp efter man valt?).

c82b102c70622aaef029344bd6ab2067.jpg

Det gäller på olika nivå av medlemskap. Har du Max, får du välja på vilken du vill

• Gilla
Reactions: hco
c82b102c70622aaef029344bd6ab2067.jpg

Det gäller på olika nivå av medlemskap. Har du Max, får du välja på vilken du vill
Aha..? Ja, jag har Max. Vad jag tänkte (kanske felaktigt) var att det kunde eventuellt vara bättre att i något fall välja den lägre valören.

Utifall den högsta valören har så höga spendkrav för att funka så att jag hellre tagit en lägre valör. Om jag ändå inte har några dyrare hotellbokningar på gång.

Men det kanske inte funkar så?

(Ursäkta om otydligt förklarat!)

Aha..? Ja, jag har Max. Vad jag tänkte (kanske felaktigt) var att det kunde eventuellt vara bättre att i något fall välja den lägre valören.

Utifall den högsta valören har så höga spendkrav för att funka så att jag hellre tagit en lägre valör. Om jag ändå inte har några dyrare hotellbokningar på gång.

Varje vecka så finns det tre erbjudanden,En för respektive Plus, Premium och Max.

Alla aktiveras på samma sätt - slutför ett (1) köp med klarnakortet.

Bara för att du har max, så behöver du nödvändigtvis inte välja Maxerbjudandet, utan du har även valfriheten att välja något av de andra. Men du kan bara välja ett erbjudande. Är du Plusmedlem så kan du bara väljaPpluserbjudandet osv.

• Gilla

Krediterna kan bara användas för delbetalning av en hotellvistelse, dvs en rabatt på deras ordinarie pris. Hur mycket krediter man kan använda varierar från hotell till hotell, ofta 10-20% men i sällsynta fall upp till ~50% vad jag sett. Sedan måste man såklart också jämföra slutpriset efter rabatt med andra bokningssajter.

999.png

Last edited:
  • Gilla
Krediterna kan bara användas för delbetalning av en hotellvistelse, dvs en rabatt på deras ordinarie pris. Hur mycket krediter man kan använda varierar från hotell till hotell, ofta 10-20% men i sällsynta fall upp till ~50% vad jag sett. Sedan måste man såklart också jämföra slutpriset efter rabatt med andra bokningssajter.

Visa bifogad bild 177899
Måste man ha kvar Klarna kortet när man checkar in på hotellet eller räcker det om man har kortet när man bokar

Varje vecka så finns det tre erbjudanden,En för respektive Plus, Premium och Max.

Alla aktiveras på samma sätt - slutför ett (1) köp med klarnakortet.

Bara för att du har max, så behöver du nödvändigtvis inte välja Maxerbjudandet, utan du har även valfriheten att välja något av de andra. Men du kan bara välja ett erbjudande. Är du Plusmedlem så kan du bara väljaPpluserbjudandet osv.

Tack, jo - just den detaljen hade jag greppat. =)

Vad jag försöker fråga är om det finns något negativt med att välja den högsta valören "upp till 1350 SEK".

Men om jag förstår @MaLund13 korrekt så beror utfallet av kupongen mer på hotellet i fråga. Så om man kan välja högsta valören så är det bäst att göra det(?). Just i detta fallet med Travel Credits.

Toppen