Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Är det någon som fått cashback från Hotels.com via Klarna?
Det sägs ju fungera fint i Refunder, men just nu är Hotels.com bättre i Klarna. Det står dock att man måste betala med Klarna och i appen. I appen är jag med på, men jag vill ju betala hotell med ett riktigt kreditkort för reseförsäkring osv. Tror ni det fungerar? Gör det skillnad om man betalar direkt eller 'på plats'?
Behöver inte betala med Klarnakortet, varken online eller på plats.

Är det någon som fått cashback från Hotels.com via Klarna?
Det sägs ju fungera fint i Refunder, men just nu är Hotels.com bättre i Klarna. Det står dock att man måste betala med Klarna och i appen. I appen är jag med på, men jag vill ju betala hotell med ett riktigt kreditkort för reseförsäkring osv. Tror ni det fungerar? Gör det skillnad om man betalar direkt eller 'på plats'?
har haft varierande resultat. två gånger har det inte funkat, med Kjell och Doz apotek när jag betalade med Amex.

Någon som vet om man kan se i Klarna-appen att ens SAS Eurobonus är länkat till Klarna Max-dealen? Hann regga mig i söndags innan stoppen kom dagen därpå, och kopplingen gick då igenom, men ändå osäker på om allt gick rätt till! Tack!

Någon som vet om man kan se i Klarna-appen att ens SAS Eurobonus är länkat till Klarna Max-dealen? Hann regga mig i söndags innan stoppen kom dagen därpå, och kopplingen gick då igenom, men ändå osäker på om allt gick rätt till! Tack!
Har inte hittat något sätt att se det. Har någon annan gjort det så är jag också intresserad.

Ditt medlemskap -> Cashback -> Flygpoäng och hotellpoäng -> SAS

Här ligger eb-numret kvar om man en gång fyllt i och väljt "Anslut". Det är den enda typ av feedback att det är kopplat som jag hittar.

Toppen