Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Hur använder man förra veckans belöning? Tog två för en men oklart vilken burgare eller om det är meny? Stod två för en på Bastard burgare typ.

Har fått gratisburgare i två tidigare kampanjer. Som sagts innan måste man välja exakt rätt burgare. @Asso om det är burgaren du menar så kan man fortfarande använda den kampanjen under "Tidigare".

Någon av er som fått rabattkoden från Bastard att fungera? Det här är min sura upplevelse såhär långt...
Jag brukar inte palla hålla på med sådana koder, men just förra veckan tog jag ut koden för 2 gratis Fries.
Att regga konto i bastard appen var ett rent helvete och jag hade inga förhoppningar att koden skulle fungera, men att lägga koden och få 100% rabatt på ordern var det som fungerade bäst i hela flödet.

Ps
Fick varning från appen att det var långa köer och att den angivna väntetiden (10-15 minuter) inte skulle hålla.
Gick förbi och skulle gå och shoppa i en annan affär medan jag väntade och såg då att bastard var helt tomt. På skärmen fanns en order - min...

Har strul nu att "acceptera cookies" ej kommer fram i webbläsaren längre alls på någon site.
Hade ett gammalt köp från Apoteket som länge låg som "Bekfräftar Cashback" som nekades tack vare de påstår jag ej accepterat cookies, men jag är 100% säker på att jag gjord det.
Nu har jag ett ärende med avancerade supporten.
Kan dock fortsatt säga att kundservice och deras AI-bot är relativt värdelös.
Börjar produkten strula också med utebliven cashback vid onlineköp via appen så finns det inget mervärde för mig.

Toppen