Burgaren det gäller på heter just "bastard burger".Hur använder man förra veckans belöning? Tog två för en men oklart vilken burgare eller om det är meny? Stod två för en på Bastard burgare typ.
Jag brukar inte palla hålla på med sådana koder, men just förra veckan tog jag ut koden för 2 gratis Fries.Någon av er som fått rabattkoden från Bastard att fungera? Det här är min sura upplevelse såhär långt...
Nä eurobonus kampanjenHar fått gratisburgare i två tidigare kampanjer. Som sagts innan måste man välja exakt rätt burgare. @Asso om det är burgaren du menar så kan man fortfarande använda den kampanjen under "Tidigare".
Omständigt. Kollat menyn och där finns ingen burgare som heter så. The classic Bastard cheese ligger ju närmast i alla fall.Burgaren det gäller på heter just "bastard burger".
Kolla en sida bak i tråden. Avslutad i förtid.Nä eurobonus kampanjen
Måste bytt namn väldigt nyligen, förut hette den bara The Basterd är jag rätt säker påOmständigt. Kollat menyn och där finns ingen burgare som heter så. The classic Bastard cheese ligger ju närmast i alla fall.