hco
Medlem
Hon körde genom Apple Pay fick jag reda på nu. Antagligen därför.samma strul med pintearner![]()
Hon körde genom Apple Pay fick jag reda på nu. Antagligen därför.samma strul med pintearner![]()
Ja, har det så och ser att SAS-kortet blivit debiterat.har någon lyckats använda sas mastercard premium som betalmetod för max?
Ja, jag betalar månadskostnaden för Klarna Max med SAS MC Premium. Däremot fungerar inte top-up.har någon lyckats använda sas mastercard premium som betalmetod för max?
Ja, i fredags och fungerade u/a.har någon lyckats använda sas mastercard premium som betalmetod för max?
Lite clickbait på den där, är deras gratisversion som kommer att kosta pengar som jag tolkar det. Inte att de med Premium/Max får extra kostnad för kortet.![]()
Klarna ska börja ta betalt för kreditkort. Gratis blir 49 kronor i månaden.
Klarna har börjat meddela sina användare som har ett kreditkort hos dem att det är slut på gratisperioden. Från och med den 4 november slutar kortet att vara kostnadsfritt och de som vill behålla kortet måste då betala en fast månadsavgift på 49 kronor. Förändringen innebär helt enkelt att...feber.se
Mejlet i sin helhet (via https://teknikveckan.se/klarna-borjar-ta-betalt-for-kreditkort-som-tidigare-var-gratis):Lite clickbait på den där, är deras gratisversion som kommer att kosta pengar som jag tolkar det. Inte att de med Premium/Max får extra kostnad för kortet.
Typ. Eller egentligen kostar kreditkortet fortfarande ingenting, men det krävs att man har ett betalt medlemskap för att få behålla det.Lite clickbait på den där, är deras gratisversion som kommer att kosta pengar som jag tolkar det. Inte att de med Premium/Max får extra kostnad för kortet.
Det är för att det inte är ett kreditkort, vilket jag försökte förklara tidigare.Förstår dock inte hur man använder sitt Klarna Max som ett kreditkort. Att behöva skapa en betala senare-plan inför varje nytt köp känns ganska omständigt.