Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Liten parentes kanske, och jag är inte någon som brukar använda dessa slags tjänster, men man får ju i princip ingenting för 140kr på Uber Eats.
Ooh. Ubers Eats discount plus en bantningskur! Men jag signade upp för MAX och fick en gratis burgare på Bastard Burger idag. Nästan halva månadskostnad intjänad. Och mycket godare än kakan från AMEX.

897fc74edadf8ed90cd34247a9465ccf.jpg

Har precis skaffat kontot ;)
Kanske en dum fråga, men ska man fylla i även bokstavsprefixet eller räcker det med siffrorna?

Liten parentes kanske, och jag är inte någon som brukar använda dessa slags tjänster, men man får ju i princip ingenting för 140kr på Uber Eats.
Sushi närmast kontoret kostar normalt 165. Med Uber eats 205. Kör takeaway så jag betalar 65 kronor för lunchen, besparing på 100 kronor.
Sen lite sallader och månadsavgiften är intecknad.

• Gilla
Reactions: M.K
Det var förra veckans belöning. Klarna ger dig en belöning om du ger ett köp per vecka, har varit allt från Filmstaden, Uber, Espresso House. Men upprepas väldigt ofta
Ah okej. Ja, jag fick bastard burgers denna vecka. Letade överallt efter uber eats, men då vet jag att det var en belöning och inget annat. Tack!

Toppen