Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Kan man få bonusen även om man redan signat upp en gång och avslutat? Jag verkar inte hitta kampanjen.
Det står i T&C som jag postade ovan att man måste ha varit utan Max/Premium i 6 mån för att kvalificera. Jag tolkar det som att om du har ett lägre abonnemang och uppgraderar till Max/Premium så ska kampanjen gälla.

Kollar du i appen?

Det står i T&C som jag postade ovan att man måste ha varit utan Max/Premium i 6 mån för att kvalificera. Jag tolkar det som att om du har ett lägre abonnemang och uppgraderar till Max/Premium så ska kampanjen gälla.

Kollar du i appen?
Har tittat runt och ser inte det i appen - kan så klart missa var man ska titta. Kan du ge en ledtråd?
Eller så är det mest troliga att kampanjen inte visas för den som har premium, vilket kanske betyder att uppgradering från premium inte gäller (men kan gälla från den med lägre medlemsnivå)

Deras fantastiska ai-assistent har iaf ingen aning.
Screenshot_2026-09-02.png

Har tittat runt och ser inte det i appen - kan så klart missa var man ska titta. Kan du ge en ledtråd?
Eller så är det mest troliga att kampanjen inte visas för den som har premium, vilket kanske betyder att uppgradering från premium inte gäller (men kan gälla från den med lägre medlemsnivå)

Visa bifogad bild 177602
Jag kan heller inte se något. Hade däremot Max i typ 1 timme innan jag ångrade köpet (insåg att tidigare kampanj va slut).

Försöker nu att klarna tar bort alla mina personuppgifter så jag kan skapa ett nytt konto.

4. Upgrades and Downgrades
Subscribers upgrading from Klarna Standard, Everywhere, or Plus to Premium or Max during the Campaign Period are eligible for the promotion.
Subscribers upgrading from Premium to Max during the Campaign Period are NOT entitled to an upgraded Points Award (no additional points on a pro-rated basis).

All downgrades will result in forfeiting points: If you downgrade from Max to Premium before the Points Award Date, or if you downgrade from Max or Premium to Plus, Core, or Standard before the Points Award Date, you will forfeit all points.

Det står ju här ovan (även om det för mig var vit text på vit bakgrund).

Visa bifogad bild 177602
Gäller inte för Premium.

Sorry för T&C vitt på vitt. Hos mig ser det bra ut med dark mode. =)

Intressant, och bra timing på denna kampanj! Ska utomlands snart och hade tänkt att köpa fristående självrisk till den hyrbil jag bokat. Men ser att det ingår hyrbilsförsäkring via Xcover upp till cirka 100 000 med Premium/Max, och två månaders betalning av Max-kortet kostar lika mycket som den fristående självrisken. Någon som haft med Xcover att göra och vet om det är OK företag? Sen är såklart fråga två om kortet kommer godkännas hos hyrbilsföretaget (Europcar, i Italien) då det inte är ett rent kreditkort - någon med erfarenhet av detta?

Toppen