Senaste nytt

Klarna utmanar kreditkorten med nytt medlemskap som ger flygpoäng

Bra tips om Class pass och sallader, även om det i Malmö bara funkar på Holy Greens som bara har en sallad jag gillar...

Ja det är toppen! Testa även Avocado Sandwich om Du har vägarna förbi Stockholm. Min favorit och Bröd&salt finns överallt här. Trevligt de uppmuntrar lite träning ( med promenad till bageriet).

Ny mat imorgon :)

Last edited:
Kampanjen är tillbaka. 30.000p. Jag har gått och väntat och haft magkänslan att det i dagarna bör komma liknande kampanj. Loggar in, och blir paff. Erbjudandet är tillbaka... bara att tacka o ta emot. Lägre avgift i 3 mån dessutom.

Nu har jag laddat ner voi, nordvpn och foodora. Loggat in på viaplay på tv'n och loggat in på svenska dagbladet på mobilen.

Nu behöver jag er hjälp att förstå classpass. Det ni skriver om med sallader etc. Hur går jag tillväga?

Några andra tips? Tack på förhand!

Kampanjen är tillbaka. 30.000p. Jag har gått och väntat och haft magkänslan att det i dagarna bör komma liknande kampanj. Loggar in, och blir paff. Erbjudandet är tillbaka... bara att tacka o ta emot. Lägre avgift i 3 mån dessutom.

Nu har jag laddat ner voi, nordvpn och foodora. Loggat in på viaplay på tv'n och loggat in på svenska dagbladet på mobilen.

Nu behöver jag er hjälp att förstå classpass. Det ni skriver om med sallader etc. Hur går jag tillväga?

Har du en skärmdump eller dylikt på att man får 30k poäng?

Å vad bra! Tack för det! =)

Har du en skärmdump eller dylikt på att man får 30k poäng?

897fc74edadf8ed90cd34247a9465ccf.jpg

Har precis skaffat kontot ;)

30k för 1 månad, vilken deal. Jag fick 20k för att vara medlem i 3 månader :(

Edit: Nu när jag tänker på det, hade man inte kunnat be typ sina föräldrar/syskon/kompisar att skapa ett EB-konto och köra en point sharing-grupp med dem för att få erbjudandet?

Last edited:
Toppen