Samsung S25, syns här.Funkar det bra även för er med Android?
Ser inga updates förutom sänkt cash back...
Samsung S25, syns här.Funkar det bra även för er med Android?
Ser inga updates förutom sänkt cash back...
Mycket skumt. Har uppdaterat allt....Samsung S25, syns här.
Man får en beräknad "köpkraft".Ja, kollade efter lite info men förstår att de inte har en uttalad kreditgräns till sina kreditkort. Någon som vet vad de rapporterar in till UC? Hur svårt är det att få igenom köp på 100k-200k, ser att man kan få godkänt i förväg men hade varit intressant om någon har praktisk erfarenhet.
Tack - är det den som går in i UC då också?Man får en beräknad "köpkraft".
Hur får man detta att funka? Jag signade upp för ClassPass, ser krediterna på kontot, men kan inte göra nåt med dom. Säger att jag måste skaffa abonnemang...? Jag vill ju inte betala 599 kr för en gratis sallad.ClassPass har sallader och andra måltider för 3-7 krediter per månad, finns i Sthlm, Gbg och Malmö. Som Max-medlem ingår en ClassPass-prenumeration med 20 krediter per månad kostnadsfritt.
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/sv-SE/cashback/pdfHar du en länk?
Jag hittar inte detaljerna, undrar t.ex. om "Trettio dagar efter att de har intjänats, på nästa Klarna Rewards-dag." betyder att först ska 30 dagar gå och sedan hamnar CB på nästkommande rewards day, dvs det kan vara upp till 60 dagar från ett köp som CB är låst och inte möjlig att använda.
Om man inte bryr sig om förmånerna på Max kan man lika gärna köra vanliga kreditkortet för cashbackintjäning?På översikten "Konton & kort" står det nu 1% cashback på både mitt Klarnakort ("premium-kortet"), fysiska kreditkortet och virtuella kreditkortet. På Klarnartet är "Betala direkt" ikryssat och ska jag aktivera Betala senare verkar det vara för ett enskilt köp. Efter ett par månader var det just avsaknaden av kredit som störde mig eftersom vissa månader blir det en del utlägg som i så fall behöver betalas in i förväg.
Så antar att jag kommer gå över till att använda mitt Klarna-kreditkort istället bara men hoppas även dessa betalningar löser upp veckouppdraget som man får. Eftersom jag redan låst upp veckans uppdrag så får jag vänta till nästa vecka för att testa!
Jag tolkar det så iaf! Men antar att reseförsäkringen fortfarande gäller samt hoppas för min del att veckouppdraget löses ändå eftersom det ibland varit lite trevliga grejer.Om man inte bryr sig om förmånerna på Max kan man lika gärna köra vanliga kreditkortet för cashbackintjäning?