De måste ha glömt att uppdatera (multiplicera med 100). Jag drog in över 100k CB-poäng imorse.Max 50 000 ”cashback-poäng” per månad. Är det nytt eller har jag bara missat det tidigare?
Med nya 100x-faktorn innebär det att man når max CB genom en spend på 33 333 SEK/mån om man endast spenderar utanför portalen med Max. Räknas CB via portalen in (vilket jag antar att det gör) blir det ännu sämre.
Visa bifogad bild 177386
Spännande, här hävdar de 500 000 som gräns:Max 50 000 ”cashback-poäng” per månad. Är det nytt eller har jag bara missat det tidigare?
Med nya 100x-faktorn innebär det att man når max CB genom en spend på 33 333 SEK/mån om man endast spenderar utanför portalen med Max. Räknas CB via portalen in (vilket jag antar att det gör) blir det ännu sämre.
Visa bifogad bild 177386
Då kan förhoppningsvis 50 000 vara en icke uppdaterad siffra. Låter rimligt att den höjs till 500 000 i och med 100x-multipeln på ”cashbackpoäng”.Spännande, här hävdar de 500 000 som gräns:
Visa bifogad bild 177387
Samtidigt finns ingen gräns angiven i de nya förmånsvillkoren: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/c...SE/membership-rewards-benefits-summary-update
Noterar dock att den tidigare kvartalsvisa 80 kr i cashback nu är borttagen.
Kan ju tycka att de borde lägga till en nolla till.Då kan förhoppningsvis 50 000 vara en icke uppdaterad siffra. Låter rimligt att den höjs till 500 000 i och med 100x-multipeln på ”cashbackpoäng”.
Ah, bra. Då går det forfsatt att räkna hem med fyra Reload-sallader och lite Voi!![]()
ClassPass har sallader och andra måltider för 3-7 krediter per månad, finns i Sthlm, Gbg och Malmö. Som Max-medlem ingår en ClassPass-prenumeration med 20 krediter per månad kostnadsfritt.Vad är det för Reloadsallader? Har inte utnyttjat någon förmån direkt, bor dock i Norrbotten så funkar inte med Voi tex.
ClassPass har sallader och andra måltider för 3-7 krediter per månad, finns i Sthlm, Gbg och Malmö. Som Max-medlem ingår en ClassPass-prenumeration med 20 krediter per månad kostnadsfritt.
Ja, kollade efter lite info men förstår att de inte har en uttalad kreditgräns till sina kreditkort. Någon som vet vad de rapporterar in till UC? Hur svårt är det att få igenom köp på 100k-200k, ser att man kan få godkänt i förväg men hade varit intressant om någon har praktisk erfarenhet.Intressant om kreditkortet ger poäng direkt!