Japp det går prima. Jag gjorde det senaste förra veckanJag råkar ha en charter i juni bokad med Ving. Någon som vet om det går att applicera flera presentkort hos Ving vid ex slutbetalning?? Tänker om även min fru borde slå till på en beställning på 2000:-…
Gött, så får det bli!!Japp det går prima. Jag gjorde det senaste förra veckan![]()
Och så blev det även denna gång, inte det minsta förvånande. Gissar att det är NCC kundtjänst man ska kontakta, eller är det sebkort?Som vanligt måste man kontakta kundtjänst för att få rätt poäng på presentkortsinköp gjort på deras egen webbsida. Varit så de senaste åren, tyvärr.
Skriv till NCC kundtjänst genom att fylla i formuläret på deras webbsida. Då slipper du telefonköerna.NCC kundtjänst
Och så blev det även denna gång, inte det minsta förvånande. Gissar att det är NCC kundtjänst man ska kontakta, eller är det sebkort?
Samma status här. Och som vanligt på Nordic Choice är det väldigt förvirrande vad som är vad på utdraget men totalen är rätt. Detta för en ensam transaktion på 1000kr tex.Mailade NCC guld-support i lördags. Fick svar i morse med mål om korrigering inom en vecka. Korrigerat nu på kvällen.
NCH har haft datastrul med avbokningar igen så kundtjänst har haft mycke att göra idag.Gått 36 timmar sedan jag skickade mejl till guldsupporten. Inget svar och inte heller någon justering. Synd att jag inte är platinum då